Ana Sayfa / POLİSLİK / Yanık İzleri Polis Olmaya Engel mi?
Yanık İzleri Polis Olmaya Engel mi

Yanık İzleri Polis Olmaya Engel mi?

Polislik hayaliyle yanıp tutuşan adayların sürekli olarak kendileri ile ilgili kafalarına taktıkları soruları sitemizin http://polisnoktasi.com/soru-cevap/ alanından sorduklarını sitemizi takip eden adaylar bilmektedirler. Bu aralar yoğun olarak yanık izleri ile ilgili de soruların gelmesi üzerine bu konuya bi açıklık getirme gereği duyduk.

Vücuttaki Yanık İzleri Polisliğe Engel Olur mu?
Soru cevap alanına gelen soruların bir çoğunda yanık izinin çocukken meydana geldiği dile getirilmektedir. Çocukken genelde çaydanlık veya çayın devrilmesi sonucu adayların vücutlarında meydana gelen bu izler adayların kafalarını karıştırmaktadır. Polis adaylarında yanık izinin nerede olduğu oldukça önemli arkadaşlar. Vücut bütünlüğünü bozan yanık izleri zaten direk elenme sebebi olacaktır. Bunun dışındaki vücut bütünlüğünü bozmayan, hareket kısıtlaması yaratmayan yanık izleri ise eşgal belli edip etmediğine, yazlık kıyafet giyildiğinde vücutta görünüp görünmediğine göre değişir. Ayrıca bu yanık izinin büyüklüğü de polisliğe engel olup olmayacağını belirlemektedir. Örneğin kollarda yazlık kıyafet giyince görünen yanık izleri genel olarak elenme sebebi olacaktır. Aksine omuz bölgesinde görünmeyen alanda olan yanık izleri ise kolay kolay elenmeye sebep olmamaktadır.

Genel olarak küçük çaptaki ve vücutta görünmeyen yerde olan yanık izleri elenme sebebi olmamaktadır. Mülakata girmeden önce yapılan sağlık kontrolündeki doktor bu yanık izini değerlendirerek elenip elenmediğinizi belirleyecektir.

Emniyet teşkilatı sağlık şartları yönetmeliği genel olarak yanıkla ilgili bilgiler aktarmıştır bizlere aklına takılanlar http://polisnoktasi.com/emniyet-teskilati-saglik-sartlari-yonetmeligi/ detaylı olarak bu alanda yanık yazara arama yaparak akıllarına takılan sorulara cevap bulabilirler.

Bu makalede tam 322 SORU-CEVAP yer almaktadır. Okumak ve yeni soru sormak için aşağıya bakınız.

322 Soru Var

  1. dudağımın yanında veya üstünde uçuk çıkıyor polis olmama engel olur mu hemen lütfen

  2. Sağlık raporu alıyorum şuan polislik için Benim ayağımda iz olduğu için cildiyedeki doktor kağıda 23cm lik ayağında iz vardır diye eğer ortopedi doktoru sorun yok yazarsa heyet bana emniyet mensubu olur kağıdı verirler mi

  3. Sağ ayağımdan 6 parmak ameliyatı oldum sorun olurmu? ?

  4. Şu an üniversite de 1. Sınıf açıköğretim okuyan arkadaşım bu sene pymo ya girebilirmi okulu eğer üniversite yi bitirmek zorundaysa okulu bırakıp gelse olurmu

  5. Ben elimin üstünde 4 cm yanık izi var acaba polis olmamam engel mid

  6. Sağ gözümün yanında 1 cm den küçük ten renginde bir iz var pmyo da sıkıntı olurmu acaba

  7. Gözümün yanında ten renginde 1 cm den küçük bir iz var pmyo muayene de sıkıntı olurmu aceba

  8. Sırtımda deri (cilt) çatlağı var mülakat ta sorun olur mu?

  9. Yönetici Bey, benim yanağımda 2 tane mercimek büyüklüğünde, 3 tanede boğazımda ben var. Sorun olur mu?

  10. elimin içinde yanık izi var engel mi?

  11. Kolumda küçük boyutta kesik var sorun olur mu

  12. elimin üst tarafında küçük yani kare seklinde bir yanik var engelmi

  13. Benim omuzumun altında faça izi var tsort giydiğimde belli etmiyo polis olmama engel olurmu

  14. Hocam benım yuzumde 3 tane ben var ve alnımda 2 cm bı ız var var diz kapagımda da yara izi var hareket ıcın sorun degıl sizce degerlendırılme nasıl olur??

  15. Sol Yanağimda Kücuklukten Kalma Kucuk Yuvarlak Sekilde Hafif Deri Eksik Sorun Olurmu ??
    Teşekkürler

  16. Musa Yiğitalp

    Boynumda sol taraftan yara izi var bide sol kolumda dirsekten ameliyat izi var dikiş oldu sorun olur mu

  17. Merhaba benim boynum ve omzum arasında yanik izi var polis olmama engelmi

  18. kolumda sag bilekte yara var dirsegimin 3parmak üzerinde. Kesik izi var bi sorun olurmu ama jilet falan deyil

  19. benim çenemde büyük bi ben vardı ameliyatla aldirdim çok az bi izi var sorun olur mu sizce

  20. Hocam iyi günler
    Kilo alıp vermeye bağlı deri (cilt) çatlakları var kolumda ve göbek bölgesinde sorun olur sizce ya da deri çatlakları kurul tarafından önem teşkil ediyor mu tekrar söylüyorum yüzümde ve boynumda yok sadece kolumda ve göbek bölgesinde var

  21. Merhabalar sol Kolumda 4 cm lik bi jilet izi var kas bölgesinde bir adet sigara izi var fakat estetikte dermapen uygulaması yaptırdım jilet izi neredeyse gitti sigara izi belli oluyo. Acaba fondotenle tenime uydursam sorun yaşarmıyım. Veya fondoten sürmelimiyim ? Mülakatta sorun yaşarmıyım

  22. Hocam benim sol kolumda jilet izi var dermapen tedavisi gördüm çok dikkatli bakınca görünüyor. Birde sol kolumun kas kısmında sigara izi var bi tane. Bununla ilgili sıkıntı yaşarmıyom önerilerin nelerdir fondoten sürünce komple kapanıyo görünmüyo fondoten sürmelimiyim eyer fark edilirse sorun yaşarmıyım şimdiden teşekkürler

  23. Baş parmağımda 1 cm kesik izi var elimin iç tarafında bir sorun olur mu ?

  24. Admin 1.sorum sol elimin isaret parmaginda 1 cmlik dikis izi var sorun olur mu?
    2-seker hastaları eleniyor mu ?

  25. 3,4 cm kadar kolumun ic bolgesinde dikis izi var sorun olurmu beli etmiyor fazla

  26. 1=Uzaktan beli etmiyo fazla 3,4 cm kadar dikiş izi var kolumun iç kısmında polislige engel olurmu

    2=diş eğriliği sorun olurmu

    3= küçüken su çiçeği çıkarmıştım anlımda 1,2cm ,lik sorun olurmu

  27. Benim doğuştan kulağımda bi et beni gibi bir şey vardı genel cerrahi müdahale ile alındı 1,5 2 cm lik iz ve hafif şekil bozukluğu oluştu tıp dilinde tragus bölgesin de bu polisliğe engel olur mu ?

  28. İyi akşamlar boyum 172 kilom 62 polis olmak istiyorum fakat omzumda jilet izi bileğimde sigara yanığı ve ufak tefek çizikler var sorun olur mu bunlar teşekkürler şimdiden

  29. köprücük kemiği üzerinde kabartılı 10 yıllık yanık izi var sorun olur mu tenimle rengi aynı

  30. Benim sirtimda yanik izi var 2 tane ama fazla belli olmuo alinir miyim

  31. Kolumun iç kısmında sürtünmeden dolayı bi yara oluşmuştu 1.5cm lik bir iz kaldı daire biçiminde.Pöh için sorun olur mu ?

  32. Vücutta kilo alıp vermeye bağlı deri yırtığı izleri var kolumda ve göbek bölgesinde fazlaca mevcut sorun teşkil eder mi yardim eder misiniz hocam kurul nasıl değerlendirir

  33. Boynumda küçüklükten kalma yanık izi var eğer ki tedavi uygulanırsa izin çizgi halinde olaçağı söyleniyor polisliğe alınabilirmiyim

  34. hocam sol elimin üstünde 15 cm kadar yüzeysel bi yanık var 3 metre mesafeden zor belli oluyo bi sorun olurmu

  35. Hocam sol el üstünde 15 cm kadar yüzeysel yanık var 3 metre mesafeden zar zor belli oluyor sıkıntı olurmu…

  36. Merhaba benm kolumu yazın sinek çok fazla ısırdı ve ben bundan dolayı kaşıyıp yara yaptım ve her iki kolumdada kahverengi lekeler kaldı iki kolumdada 4-5 tane leke var bu bi sorun yaratır mı

  37. köprücük kemiklerimin ortasında 10 cm’den büyük olmayan uzaktan 2 metre uzaktan hiç belli olmayan yanık izi, sağ pazumda 3-4 cm’lik yanık izi var elenme sebebi midir? 2014 askeri lise mülakatlarında elenmiştim göğsümdeki yanık izinden dolayı. Sizce emniyet esnek davranır mı?

  38. Admin sol kolumda 3-4cm kesik izi var 2-3m uzakatan belli bile olmuyor pmyo ya engel olurmu

  39. Merhaba admin benim kolumda yara izleri var belli etmiyor ama korktugum bi nokta var koluma civi gecmisdi kücükken yuvarlak deri eksikligi var 1 2 cm kadar kadar elenirmiyim

  40. kolumda üçgen şekklinde yanık izi var sorun olurmu

  41. Merhaba benim de ayak parmagim küçük ayakkabı giyince belli değil yürümem de problem yok bide ayaklarda beyaz leke var sorun mu dizlerimde pantolon giyince belli degil

  42. Iyi akşamlar hocam benim ayak parmagim diğerlerine göre küçük ayakkabı giyince belli değil yürümem de problem yok bide ayaklarda beyaz leke var sorun mu dizlerimde pantolon giyince belli degil cevab verirseniz sevinirim

  43. Diz kapağımın 2-3 cm altında motor kazasından kaynaklanan 6cm uzunluğunda 3cm genişliğinde yanık izi var sıkıntı olur mu?

  44. İyi günler admin bey benim sol kolumda cocukken ısınırken elimi yaktım 3 tane yanık izi var ikisi elimde biri elin biraz kol üsünde sigara yanığı gibi görünüyor elenirmiyim bes metreden teşkil etmez sanırsam beni aydınladırsanız sevinirim

  45. Muhammed Emre ALATAŞ

    Boynumda ve omzumda yanık izi var boynumdaki biraz büyük iz ameliyatla geçer mi sadece iz ama

  46. benim ayağımdan bileğime kadar yanık izi var polis olmama engel mi: pantolon giyince gözükmüyor

  47. Benim ayağımda bundan 3 sene önce çaydanlık devrilmişdi avuç içi kadar yer yanmışdı sıkıntı olurmu bu

  48. Hocam iyi gunler. Benim kaşimim ustunde 2-3 cmlik bir et beni var sorun olur mu acaba.

  49. Merhaba benim sol elimin içi parmaklarım 1.5 yaşında iken yakılmış olan ateşte poşet atarken elime yapıştı polis olmama engel mi hareket engelim yok

  50. Kolay gelsin, kolun iç kısmında bir iki cml’lik yuvarlak yara izi genel sağlıkta eleme sebebi midir?

  51. Elimin üstünde üstü isi var yani küçükken ütü deydi yanik izi var ve bacağımin hemen üst tarafında ic camasirimin hemen yaninda yanik izi var sort giysemde belli degil sorun olur mu?

  52. Ayağıma motor düştü sonra egzozu yaktı ayağımın üst derisini geçti şimdi iz var sadce 3 4 cmlik koşarken filan hiçbi sıkıntısı olmuyo sadece yanik izi var.

    YANIK İZİNİN RESMİ:
    https://i.hizliresim.com/vjpj4O.jpg

  53. Selamın aleyküm yuzumse kucuk bi yag bezesi sırtımın alt bel kisimlarinda ergenlikte olusan hizli uzamadan dolayi cizgi cizgi yirtik izleri ve bacagimda 1 cm en 1cm boyunda kaval kemigimin onunde bir yara izi var fakat killar kapatiyor fazla belli olmuyor birde alnimin tam sac baslangicinda 1 cm hafif yara izi var sizce girmelimiyim

  54. Hocam sağ kolumun iç kısmında 13 cm uzunluğunda 6cm genişliğinde yanık izi var sorun olur mu hareketimi kısıtlamıyor

Soru Sor

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir