polis özel harekat

166 gösterim
5 Nisan PÖH kategorisinde 3harfli **(Yardımsever) (4,030 puan) sordu
selamun aleyküm pöh alımı bekliyenler. babam polis. babama rica ettim akademide tanıdıkları var diye özel harekat alımını sordu. akademideki arkadaşı 'chp ve hdp özel harekat alınmasın diye uğraşıyo normalde çoktan olucaktı' demiş bilginize

saygılar

4 Cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
6 Nisan Kartallar ****(Üst Düzey Uzman) (51,575 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
İstediklerini yapsınlar.O alım yapılacak.Verilmiş bir söz var.Son bir kez de olsa,er ya da geç yapılacak.
6 Nisan 3harfli **(Yardımsever) (4,030 puan) yorumladı
Tez zamanda olur inşa ALLAH
6 Nisan alicoooo ***(Çok Bilgili) (20,585 puan) yorumladı

arkadasın dediği doğru bu olay meclise bile taşıdılar CHP liler

6 Nisan Kartallar ****(Üst Düzey Uzman) (51,575 puan) yorumladı
Hangi gerekçe ile böyle bir alıma karşı çıkıyorlar acaba ? T.C. Cumhurbaşkanlığı ve Emniyet Genel Müdürlüğü,böyle bir alıma tamam diyorsalar,istedikleri kadar karşı çıksınlar veya istedikleri yere taşısınlar.Bu alım bir açıklamaya bakar.Bu alım olacak arkadaşlar.Seçim atlatıldı.Artık birkaç ay içerisinde faydalı bir açıklama,hatta inşAllah bir duyuru gelebilir.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
6 Nisan Emreuysal *(Yeni) (2,350 puan) cevapladı
Kardeşim doğruluğu eminmisin
6 Nisan 3harfli **(Yardımsever) (4,030 puan) yorumladı
Valla bana babam öyle dedi kardeşim
0 beğenilme 0 beğenilmeme
6 Nisan misafir cevapladı
Onların bu konuda müdehalesi olamaz (isteselerde) sayın iç işleri bakanımız süleyman soylu ihtiyaç olursa alım yapacaktır. İnşallah alırlar yoksa yaşı dolduracağım.
6 Nisan 3harfli **(Yardımsever) (4,030 puan) yorumladı
Evet engelleyemeye bilirler ama gördüğün gibi de geciktiriyorlar
0 beğenilme 0 beğenilmeme
6 Nisan misafir cevapladı
Böyle birşeyin doğruluğuna imkan yok çünkü her sene fazlasıyla hakeden haketmeyen 60 puanla bile atanabiliyo ihtiyaç varsa meslek içinde ve ya pomemden alınan 10 bin kişilerden ziyade pöh alırlardı bunu şu parti böyle şu parti şöyle demekle doğru yaptıklarını düşünmemekteyim HDPkk ile Atatürkün kurduğu partinin adının yan yana yazılması beni çok üzdü Bakanımız Syn.Soylu gerekeni açıkladı ötesine laf düşmez devlet iyisini bilir..
6 Nisan 3harfli **(Yardımsever) (4,030 puan) yorumladı
Kardeşim farkındamısın bilmiyorum ama türkiyede devleti meclis yönetiyo meclisde de malesef Chp ve Hdp var hatırlatayım

21,895 soru

40,160 cevap

26,771 yorum

10,145 üye

273 Çevrimiçi
14 Üye ve 259 Ziyaretçi

İlgili sorular

4 cevap 316 gösterim
6 Kasım 2018 PÖH kategorisinde alicoooo ***(Çok Bilgili) (20,585 puan) sordu
5 cevap 333 gösterim
28 Ekim 2018 PÖH kategorisinde alicoooo ***(Çok Bilgili) (20,585 puan) sordu
2 cevap 242 gösterim
7 Ekim 2018 PÖH kategorisinde alicoooo ***(Çok Bilgili) (20,585 puan) sordu
0 cevap 69 gösterim
5 Ekim 2018 PÖH kategorisinde alicoooo ***(Çok Bilgili) (20,585 puan) sordu
2 cevap 221 gösterim
25 Eylül 2018 PÖH kategorisinde alicoooo ***(Çok Bilgili) (20,585 puan) sordu
PolisNoktası©, Polis Akademisine bağlı olan Polis Meslek Yüksekokulları(PMYO), Polis Meslek Eğitim Merkezleri (POMEM) ve Polis Amirleri Eğitim Merkezi (PAEM) hakkında polis alımı ve eğitimi gibi güncel haber ve makaleler yayınlayan bir sitedir. PolisNoktası©, özel statüde olup EGM veya Polis Akademisi gibi resmi kurumları temsil etmez. Sitemizde yer alan bilgiler gayri resmi olup olası bir hak kaybından ötürü sorumluluk kabul edilmez.
...