Ana Sayfa / PMYO / Hangi Lise Mezunları Polis Olabilir? Açık Lise Mezunları Polis Olabilir mi?
turkiyede-polis-yetistiren-okullar

Hangi Lise Mezunları Polis Olabilir? Açık Lise Mezunları Polis Olabilir mi?

Lise mezunu polis adaylarının çokluğu ve polis meslek yüksek okulu alımlarının azalmasının ardından lise mezunu polis adayları polis meslek yüksek okullarının kapanıp kapanmayacağını sormaktalar. Daha önceki yazılarımız da polis meslek yüksek okulları hakkında sizlere detaylı bilgiler vermiştik. Eski yazılarımızda polis meslek yüksek okullarının alımının azaldığını ancak şuanda kapanma gibi bir durumun söz konusunu olmadığını anlatmıştık. Bu yazımızda da kısaca bahsedeyim arkadaşlar resmi bir yazı olmadığı sürece polis meslek yüksek okulları kapanıyormuş gibi sözlere inanmayınız.

Hangi Lise Mezunları Polis Olabilir?
Polis meslek yüksek okulu sınavlarına girmek isteyen lisede okuyan ve lise mezunu adayların sordukları sorulardan bir tanesi olan hangi lise mezunu olursam polis olabilirim sorusuna cevap verelim istedik arkadaşlar. Bu sorunun cevabı aslında polis meslek yüksek okulu giriş yönetmeliğinde mevcut arkadaşlar yönetmeliğe http://polisnoktasi.com/pmyo-giris-yonetmeligi/ buradan ulaşabilirsiniz. Yönetmeliğin hemen başına bakınca arkadaşlar “b) Lise ve dengi okul mezunu olmak,” şartını göreceksiniz. Buradan da anlaşılacağı üzere polis olmak isteyen adayların herhangi bir liseden mezun olmaları yeterli. Düz lise, anadolu lisesi, çok programlı lise, imam hatip lisesi vs hangi lise ve hangi bölümden mezun olursanız olun arkadaşlar polis meslek yüksek okulları sınavlarına girebilirsiniz tabi ygs den istenilen taban puanını geçtikten sonra arkadaşlar.

Açık Lise Mezunları Polis Olabilir mi?
Açık lise okuyan bazı arkadaşlar sürekli olarak açık lise de okuyorum polis olabilir miyim, sınavlara girebilir miyim gibi sorular sormaktalar. Açık lise mezunu olan adaylar polis olabilir arkadaşlar bunda herhangi bir engel yok. Ancak kredim şu kadar şu zaman mezun olacağım gibi sorular soruluyor ayrıca arkadaşlar o durumdaki arkadaşlar şartlara bakmalılar şartlarda lise mezunu olmak gerek deniyor yani lise bitmediyse kredi falan farketmiyor ne yazık ki sınavlara giremezler.

297 Soru Var

  1. Hocam merhaba, biri pöh şubesi arayıp onları ziyaret edeceğini söylemiş onlarda gel demiş gitmiş içerde sohbet falan etmişler boyle birşey varmı şehrimdeki şubeye gitsem içeri alirlarmi

  2. iyi günler hocam Özel Akşam Lisesi mezunları polis olabilirmi acaba yani AKŞAM liseleri konusunda bi bilgilendirme yaparsanız memnun olurum

  3. Kapaliyimda ozel harekat olabilir miyim sikinti cikar mi?

  4. Aday saglik bilgilendirme formu nerden alacagiz ve mulakata giderken goturecekmiyiz hocam saygilar acil haber bekliyom

  5. Merhaba ben bu yıl pmyo ya gitmek istiyorum spor vs. Bütün hazırlıklara basladm kolumda 2 küçük yanık izi var sorun olur mu

  6. meraba ben ş harflerini söylüyemiyorum sorun olurmu ve diş teli takılı olursa

  7. Merhaba ygs den istenilen puanı aşarsam lys girmeme gerek var mı ? Teşekkürler

  8. Merhabalar ben lise 3 saglık meslek ögrencisiyim 1 sene okula geç başldım 98 dogumluyum bu bi sorun teşkil edermi

  9. merabalar lise 4 ögrencisiyim 99 dogumluyum ygs den 270 alsam polislige girebilirmiyim

  10. Ben kasım doğumluyum olurmu

  11. e ben bu sene ygsye girecem 270 alsam giremiyonmu

  12. bn ygs ye girmedim lise eml mezunuyum

  13. Mrb iyi akşamlar ben uzman çavuşum pöh olabilirmiyim

  14. Merhaba ben lise mezunuyum ama başvuru yapmak istiyorum tarihler arası başvuru goruntuleyemiyorum aralık ayında başvuru olacak mı ? Ocak ayında veya

  15. benim bu son senem ygsye girecem 270alsam girebilirmiyim ama 99 kasım doğumluyum

  16. Ya Ben Acık Öğretim Öğrencisiyim Liseyi 2,5 Yılda Bitirsem Ygsye Girebilirmiyim

    Yani Kredilerimi Toplasam 192 Net Kredi Yapsam 2,5 Yılda Bitirsem PoliS oabilirmiyim

  17. merhabalar lise mezunuyum kpss ile polisliğe girebilirmiyim veya ygs yi kazanmadan başka bi yolu varmıdır.

  18. 29/08/1995 olabilirmiyim

  19. Almanya da yaşıyorum. Çifte Vatandaşım, ama seneye sade Türk vatandaşı olacağım Alman vatandaşlığını geri veriyorum. Sorum şu, Almanya da 10 sınıftan sonra mezun oldum 17 yaşındayım ve seneye bir meslek eğitimine gireceğim. Meslek eğitimini bitirdikten sonra yaklaşık 21,5 yaşında oluyorum, okul mezunu ve meslek sahibi oluyorum. Ondansonra Türkiye de Polis olma hakkım varmı ?? Ben zaten temell TR ye yerleşmeyi düşünüyorum inş.

  20. Seneye liseyi bitiriyorum ve liseyi bitirdiğimde askerlik için 4 ay bir süre kalıyor askerde komando olanlar kolaylıkla polis olabiliyormuş doğru mudur ? veya liseyi bitirip polis okuluna girebilir miyim ?

  21. Ben acık lise mezunuyum polis olabilirmiyim

  22. Merhaba ben açıktan lise okuyorum ama 1 tane ön dişim anadan doğma yoktur ve implant yapacaklar birde vücudumun bir kaç yerlerinde sedef (vitiligo) hastalıgı var ama tedavi görüyorum polis olmak istiyorum bunlar engeller olur mu ?

  23. Askerlik yapanlar için polis olma yaşı kaç?

  24. Askerlik yapanlar için yaş sınırı kac?

  25. Askerlik yapanlar için yaş sınırı değişiyor mu?

    • admin

      Hayır aynı askerlik yapsanız da yapmasanız da.

      • Selamun aleykum ben acik ogretimden okuyup polis olmak icin hazirlaniyorum polis olmak icin elimden gelini yapmak isdiyorum ama bir suru isareti var acik lise bittikden sonra polislik icin ne yapmam lazim yardiminiza hitiyacim var polis olmak icin ne gerekiyor

  26. Merhaba , ya sayfada bi sorar mısınız mülakat da kaç kişi geçmiş

  27. Mesut kilicoglu

    S.a hocam suanda 28 yasindayim acik lise mezunuyum polis olmak istiyorum yasim buna engelmi eger degilse bundan sonra ne yapmaliyim sizden hber bekliyorum simdiden tesekr ederim

  28. polisliğe başvuru yaşı yaş sınırı varmıdır tşk ederim

  29. Bn boşandım eski eşimle bi alakam yok ama kendisinin badı kapanmayan siyasi davaları var halen sürüyo bu bni etkilermi? Sonuçta boşandık ve görüşmüyoruz

  30. merhaba bir partiye gidip üye oldum bir sene önce üyeliğimi şimdi kaldırsam pmyo gitmemde bir sorun olurmu? her hangi bir yardımda bulunmadım görev almadım sadece üye oldum kart aldım.

  31. Yaa allah aşkına şu polis olmak isteyen bir sürü insan boydan kaybediyo ne olurdu sanki şu boy söz konusu olmasa yaa boyu kısa olanlar ise yaramıyo mu resmen 5 cm in yokluğuyla sınanıyorum haksızlık bu bizde polis olmak istiyoruz ama bizi de görün nolursun unuz şu boyu az dağa azaltın luutfeeeeeennnnn

  32. Merhaba ben acik lise ogrencisiyim Allahin izniyle insallah polis olabilecegimi ogrendim yapniz aklimda takilan su olay var polis olduk diyelim komiser veyahutta baskomiser olabiliyormuyuz yani yukselebilecegimiz mevki nedir ?

  33. Gözlerim 3 derece miyop.lazer ameliyatını en geç ne zamn yapabiliriz. mülakattan s0nra olunabilir mi .elenirsem eğer ameliyati bosa yapmış olurum

  34. iyi günler ben spor lisesine gitsem polis olabilirmiyim?

  35. acık ögretim lise ögrencisiyim polis olmak hayalim acık ögretim okurken polislik sınavına girebilirmiyim

  36. Hocam ben açık ögretimden liseyi okuyarak sivil polis olma imkanim varmi bna bu koNuda anlayacak uzun bi yorum yabarmısıniz size zahmet olmasa tam anlamaddim

  37. açık lise mezunu yum nasıl olurum

  38. Abi ben liseyi yeni bitircemde ben polis olmak istiyorum da ben polis okulunun müdürüyle gorussem de basvuru icin beni alirlar mi oyle yapsam ya ben zaten ygs den düşuk alcagam icin baraji bile gecemem zatende bunu aciklarsan sevinirim yani kisacasi ben ygs den gecis yapmadan normal olarak lise mezunu olarak yapsam mu

  39. lise mezunu olan biri yani polis okuluna giriyomu

  40. MERHABA HOCAM BEN AÇIK LİSE OKUYORUM LİSE BİTİNCE POLİS , ASSUBAY OLABİLİRMİYİM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

  41. 1998 85 kredim var inşallah bitiririm tez zamanda ben Uzman Çavuş olmayı çok istiyorum

  42. Evli bayanlar için uzak eğitim var mı? 2017 YGS en az kaç puan lazım?

  43. Hocam lise onda okuyan bir kişi özel harekat polisi olabilirmi dogum tarihi 30.03.1999 18 yasına girmiş bulunmakta. Yardımcı olabilirmisiniz.

  44. Hocam ben ozel harekat polislige basvuru yapmak istiyorum ama 30.03.1999 dogumluyum lise son sinifim başvuru yapabilirmiyim.

  45. Merhaba hocam benim bu sene lise son ygs puanı ne kadar olmalı polislik icin yardımcı olabilirmisiniz.

  46. Benim puanlarimdan biri 263 sizce ssnsim nedir? Boy1.67 kilo 68

  47. Bende polis olmak istiyorum ama okumuyorum bana bi şans verin neolur

  48. ABİ BEN AÇIK ÖĞRETİM LİSESİNİ OKUYORUM BİTİRİNCE NASIL POLİS OLURUM

  49. En çok merak edip de soracak bilgi sahibi birini bulamayışımdan muzdaripdim. Sonunda buldum. Ben açık lise mezunuyum. Kredilerim doldu diplomamı 21 nisandan sonra alabiliyorum. Polislik başvurusu için şimdi ki 10.000 alımlarda istenen şartlar da lisans yapmış ve kpss ye girmis isteniyo. Yani ben buna hak kazanamıyorum şuan itibariyle ve başvuru yapamıyorum. Peki özel harekat başvurusu için şuan olumlu mudur durumum ? Yada bi sonra ki 10.000 alım da”en az lise mezunu” kriteri olabilme şansı var mıdır ? Ne yapmalıyım öneriniz nedir ?

  50. Sağlık kolejinde okuyordum lise3.sınıfta ara vermek zorunda kaldım seneye devam edecem sağlık lisesini bitirdikten sonra polis olmam mümkün mü ?

  51. İmam hatip cikisli olan kisileri mulakatta eliyorlar bu ne olacak boyle sizin gorusunuz nedir yada yanlis biseymi yardim ederseniz

  52. İmam hatip mezunlarini mulakatta eliyorlar dogru mu

  53. merhabalar ben açıktan imam hatip lisesini okuyorum. kredim şuan 179 ,, bu sene inş okul bitiyor. ama ygs ye giremdim bu sene . ygs ye girmeden . polis olabilirmiyim. veya bi sonraki sınavımı beklemem gerekiyor.
    bu arada 1998 haziran doğumluyum

  54. Merhabalar , 27 yasindayim ve avrupada yasıyorum . Turkiyeye gore ortaokul terk . Turkiyenin sartlarina gore nasil polis olabilirim.

  55. Askerliğimi 2 sene erteledim polislik sınavlarına katılabilirmiyim

  56. 1998 doğumluyum 2018 Kasım ayında askerlik var 2018 yılında yapılacak polislik sınavına katılmaK istiyorum askerliğimi ertelemek gerekiyomu

  57. Lise terkim şansım varmı. Cevap verin lürfen

  58. Ben açık liseyi bitirip trafik polisi olabilirmiyim

  59. Merhaba ben lise 2 terkim.1.donemi okumustum ama biraktim .2010 da liseyi biraktim simdi aciktan okusam sansim varmi polislik icin.. yasim 24

  60. Meraba ben liseyi bitirdim lise mezunuyum ama suanda 2. Lise olarak acik ogretimden tekrar lise ojuyorum bu sorun olur mu lutfen yardinci olun

  61. Merhaba admin sağlık lisesinden polis akademisne girebilirmiyim

  62. Liseyi bitirsen fakat 17 yasinda olsan seneye girmeye hicmi sansin yok girilemezmi illa 2019 u beklemek zorundamiyiz

  63. İzel Azize Hökelekli

    Merhaba, ben Yurt dışında İmam Hatip Lisesinde okuyorum ve Lise bittikten sonra YÖS( Yabancı Öğretim Sınavı)’na girecegim oradan aldığım puanla PMYO’na başvura biliyor’muyun?

  64. merhaba iyi günler asker polisleri inanılmaz seviyorum ve bu alanlarda çalışmak istiyorum ne asker nede polis olabilirim açıkcası liseyi açıktan okuyorum yaşımda 32 bayanım ne yapabilirim bu alanlarda çalışmak için :((((

  65. Merhaba ben Özcan Polat 19 yaşındayım liseyi açıktan okuyorum 2018 mayısta asker oluyorum erteleyim liseyi bitirirken polis sınavlarina girebilirmiyim

  66. Merhaba ben Özcan Polat 19 yaşındayım liseyi açıktan okuyorum 2018 mayısta asker oluyorum erteleyim liseyi bitirirken polis sınavlarina girebilirmiyim düz lise okuyorum sorun olurmu

  67. Peki hangi sınava girmek gerek kaç puan lazım

  68. Liseyi. Dışardan okuyurum olabilirmiyim acaba

  69. merhabalar benim çenemde çıkıklık var 6 cm önde polis olabilirmiyim

  70. MERHABA ADMİN ; AÇIKTAN LİSE OKUYORUM AMA DAHA MEZUN DEĞİLİM 7 YILDIR NEREDEYSE AÇIKTAN OKUYORUM AMA KREDİM DÜŞÜK HAYLA POLİS OLABİLİRMİYİM ?

  71. Merhaba ben biraz içeriye doğru basıyorum sıkıntı olur mu

  72. Hayatta tek isteğim özel harekat polisi olmak lise bittikten sonra nereye başvuru yapmam gerekiyor

  73. Yakınlarında sabıkalı olursa sıkıntı yaratirmi

  74. Slm aleyküm ben Ömer 20 yaşındayım liseyi açıktan okuyorum ama matematik dışında diğer dersleri yapabiliyorum matematik bana sıkıntı yaratır mı
    Bilginiz varmi

  75. Matematik fazla bilmiyorum diğer dersleri yapabiliyorum sıkıntı olurmu

  76. YGS bittikten sonra sıkıntı yaratmaz mı matematik

  77. Peki taban puan pöh icin ne kadar olmali

  78. S.a admin ben sağlık lise mezunuyum polis olabilirmiyim

  79. S.a admin ben sağlık lise mezunuyum polis olabilirmiyim

  80. Hocam ben lise 1 gectim lise 2 de kaldım bıraktım acık lıseden okuyup polis olabilirmıyım

  81. Slm admin ben polis sınavlarina başvuru yapicamda benim yaşımı kimlikle küçük göstermişler sıkıntı olurmi

  82. Kimlikle 20 ama normal 21

  83. Bn 2000 doğumlu yum sınavlara girebilirmiyim

  84. Merhaba, ben şimdi açıköğretmde okuyorum.lise 1 e gidiyorum ben diyelim lise 4ü yani lise mezunu olduktan sonra nereye gidip ben polis olacağım diyecem kime dicem nasıl tercih yapacam acill cevap..

  85. merhabalar ben açıköğretim lisesinde okuyorum sınavlara girip kredi topluyorum
    15 kredi sonra bıtıyor yanlız 27 kasım 1990 doğumluyum olabilir miyim acaba POLİS SIKINTI ÇIKAR MI

  86. Meraba benim kuzenim kaynaştırma öğrencisi ve küçükken kalça çıkışı ameliyatı oldu polis olmasında bir sakınca var mi acil cevap bekliyorum sizden

  87. Slm admin pöh olabilmek için sadece lise mezunu olmamız gerekiyor baskabisey gerekli degilmi

  88. gözlük kullanıyorum polis olmam engelmi

  89. Ben imamhatip lisesi 3 sinif öğrencisiyim mezun olduktan sonra bayan pöh basvursam alırlar mi boy kilo turuyor üniversite okumak Zorunda miyiz pöh için

    • Admin

      PÖH dışarıdan Branş alımı yapmadığı için öncelikle Polis olmalısınız. Bunun için de lise mezunuysanız PMYO, Üniversite mezunuysanız POMEM’e girebilirsiniz.

  90. Ben Kasım 5 1990 doğumluyum polis olabilir miyim sınava girsem

  91. Sağlık lisesine yada çok programlı liseye yada herhangi bir liseye mezunu olsam polis olabilir miyim

  92. Songül karakaya

    Yaşım 38 aciklise de okuyorum seneye rabbim nasip ederse inşallah mezun olucam yaş gereği polis olma şansım varmı yaş sınırı varmi

  93. Merhaba yaşım 19 acik öğretim de okuyorum. 99 kredim kaldi.. lise bittikden sonra polis okulun da okuyabilir miyim ?

  94. Peki lys puani kac olmali ki girebilirim ?

  95. Merhaba benim yaşım 23 kasımda 24 e gireceğim açık öğretim lisesine yazılacağım ve yunus polis olmak istiyorum Allah nasip ederse tabi şimdi ben 4 yılda lisede mezun oldum diyelim yaşım oldu 28 4 yılda unuversite oldu 32 ama polis olmak için 30 yaşından gün almamış olmasi lazım diye okudum şimdi ben lise yı bitirdim unuversite falan da bitti diyelim yaş oldu 32 yunus polisi olamazmiyim ? Bilgi verirseniz sevinirim.

  96. Ygs den 270 puan aldigim da lys sinavina girmem gerekmiyor dimi… ygs den 270 aldigimda polis okuluna otomatik girebiliyorum dimi

  97. Lise okuyorum pöh he girmek için askerlik yapmam sartmi

  98. İstanbulda yaşıyorum bazı nedenlerden dolayı Ankara’da yatılı lise okuyacağım ilerde polis olabilirsem Ankara’da veya İstanbul’da çalışabilirmiyim ?

  99. Ben 14 yaşındayım ve polis olmak istiyorum ama ingilterrede liseyi okuyorum ve araştırma yaptım. Bir kaç site lise mezuniyetimi bir dosya ile pmyo ya giriş yapabilirim dedi ama ben inanmadım. Admin bey ben polis olabilirmiyim yoksa dişardan mı okumam gerekiyor çunku eyer oyleyse çok zor olucak ve oyle olursa yaşda tutmaya bilir. Bir karakola gitsem ve bir memura sorsam cevap verir mi yoksa siz yardımcı olurmusunuz? Teşekkürler

  100. Pöh için askerlik görevini tamamlamış olmamız şartmı

  101. hocam polis sınavlarına girmek için kaç kredi ve kaç yaş olmalı cevaplarınızı bekliyorum……

  102. arkadaşlar mülakatı bilmem oranın en kolay ı olan parkurmuş genelde orada hepsi 40 sn 80sl bitirmiş arkadaşımın dedine göre mülakat soruları bazen hiç bilmediniz yerden gelebiliyormuş sadece önceden hazırlanıp heycanı yok etmek ve mülakata en çok çıkan soruları çalışmak…..şimdiden herkeze başarılar….

  103. Ben 23 yasindayim lise mezunuyum polislige nasil basvuru yapacam bilgilendirirmisiniz

  104. Boy ve kiloyla alakasi varmı benim Boy 184 kilo 80 fazla olması riske atarmi

  105. hocam ben açıkta okuyorum hesap lamalarıma göre 26 yaşında açık öretim lise mezunu olacam…. yaş kriterim
    polislik için uygunmu….cevaplarınız için teşekür ederim….

  106. DİYEYİM 24 YAŞINDA MEZUN OLDUM PEKİ BU EYİTİM SINAV VESAYRESİ 2 YADA 3 SENE SÜRERSE BEN 26 VEYA 27 YAŞINDA OLURUM PEKİ ÖYLE OLUNURMU…….TEŞEKÜR EDERİM CEVAPLARINIZ İÇN…

  107. HOCAM ÇOK TEŞEKÜR EDERİM…..

  108. Merhaba, ben lise 3. Sınıfım 4 yahut lise mezunu oldukta sonra amirlik veya başkomiser yardımcılığı için başvurmak istiyorum. Tem yada kom. Cinayet büro’da olabilir. Lise mezunu olmam sorun olur mu istediklerim için ?!

  109. ben ortaokul mezunuyum ama poli solmak istiyorum açık öğretimden ilk liseyi bitirmemmi lazım lütfen bi cvp vrirseniz sevinirim

  110. selamun aleyküm ben 28 yaşındayım lise bitene kadar 30 olurum Polis olabilirmiyim yaş sınırı kaçdır

  111. 28 yaşındayım lise bitenekadar 30 olurum Polis olabilirmiym yaş sinarın nedir

  112. Slm admin şu söylentiler doğrumu PMYO kapatılacakmış

  113. Hep lise olarak mı alınıcak

  114. ben spor lisesi okuyorum polis meslek yüksek okulları girebilme şansım varmı

  115. merhabalar lisede başka bolum okusam liseyi ordan bitirip polislike başvuru yapabilirmiyim

  116. merhabalar lisede başka bolum okusam liseyi ordan bitirip lise mezunu olupta ordan polislike başvuru yapabilirmiyim

  117. Ciraklik okulunu bitirsek polis olabilirmiyiz

  118. iyi günler ben şuan açık lise okuyorum 2018 de bitiyor.ben ygsye girsem polis olabilirmiyim? ygseye girdiğimde okuyor olarak olucam.yardımcı olursanız sevinirim? ygsye okul bittikden sonramı girmem lazım?

    • admin

      Evet. YGS girip 270 üzeri puan alıp PMYO 2018 başvurusu yapacaksınız. Okul bitmeden YGS gireceksiniz. O sene mezun olmalısınız.

  119. 2018 de lise mezunları polis olarak alınacak mı ?

  120. Slm aleyküm admin beni vücudumda ve kulağımda ben var acaba sıkıntı yaratırmı

  121. Slm aleyküm admin benim vücudum ve kulağımda ben var acaba sıkıntı yaratırmı

  122. Kulağımdaki mercimekten daha küçük gerisi küçük küçük

  123. Merhaba admin benim birkaç sorum olacaktı.
    1.si Ben acik öğretim lisesinde okuyorum ygs ye girme imkanım var.. ama pmyo icin lise diplomasj şart.. geçici diploma alsam ygs den de 270 alsam girebilir miyim pmyo ?

    2. Diyelim ki pmyo girdim bildigimiz kadariyla saglikli olmak onemli bende vitiligo var cilt de beyazlamalar ? Acaba engel olur mu ?

  124. merhaba ben çıraklık okuluna gidiyorum sınavlara katılabilirmiyim ??

  125. Selamün Aleyküm Arkadaşlar Birşey Soracaktım Açık Lise deyken Yani Bitirdim diyelim açık öğretimi diplomamı aldım sonrasında polis olabilirmiyim yani illada ygs yemi girilcek..?

    • admin

      YGS girmeden PMYO okuyamazsın.

      • Çok Sağol Üstadım Allah Ne Diliyorsan Onu Versin Birde Bi Sorum Olucak Eğer İzninzle Açık Liseye girdim diplomamı aldım ygs yazıldım ygs kazandım diyelim in şallah ondan sonra dediğiniz gibi polis oldum Askerlikten Muhaf Oluyorsun Galiba Öyle Dediler Abim Doğru mudur? kazanamassam bidahaki sene yine girsem çabalasam diyorumki her gün her saat her saniye çalışayım tek seferde fişi çekeyim bu arada boy 1.71 kilo 64 17 yaşındayım ama tabi o yaşa gelenekadar bi 24 veya 25 yaşında olurum zayıflamak için spora da gidicem Yani Hayallerim Bunlar Yapabilirmiyim Admin?..Teşekkürler Emeğiniz İçin

        • admin

          Ever askerlik yok. YGS den yüksek alıp, fiziki parkuru iyi yapıp mülakattan da güzel puan alırsan neden kazanmayasın? Mülakat için uygulamamızı tavsiye ederiz.

  126. 21.09 .1989 dogumluyum önlisans mezunuyum polis nasıl olabilirim 2018 için

Yorumum-sorum var? Hemen iletin!

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir