Diş Teli Polisliğe Engel mi?

Diş Teli Polisliğe Engel mi?

Polis olmaya gönül vermiş polis adaylarının kafalarına sağlıkla ilgili çokça takılan sorulardan bir tanesi de diş telidir. Polis olmak isteyen polis meslek yüksek okulu, polis meslek eğitim merkezi ve polis amirleri eğitim merkezi adaylarının kafasını kurcalayan bu sorunun cevabı yazımızda sizlerle olacak. Polis alımlarının bu süreçte hızla artması da bu soruların sayısını epey artırmış durumdadır. Diş ile ilgili 10 sorudan neredeyse 7 tanesi diş teli ile ilgili gelmektedir. Bizlerde bu yazımızda diş teli ile polis olunur mu ona cevap vereceğiz.

Diş Teli Polis Olmaya Engel midir?
Diş sorularının başında gelen diş teli polisliğe engel midir bu konuya sizler için değineceğiz arkadaşlar. Diş ile ilgili tüm sorularının cevaplarına sitemizde bulunan Sağlık Şartları Yönetmeliği buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Tek yapmanız gereken sayfada diş diye aratma yapmanız ve sonuçlara bakmanız.

Bizlerde yukarıda bahsettiğimiz aynı bu şekilde dediğimizi yaptık ve arkadaşlar diş ile ilgili alanda diş teli bulunması engeldir diye bir şey söz konusu değil. Yani polis meslek yüksek okulu, polis meslek eğitim merkezi veya polis amirleri eğitim merkezi girişlerinde diş teli sizlere sıkıntı yaşatmayacaktır arkadaşlar. Bu nedenle diş tedavisi gören arkadaşlar diş tedavilerine devam edebilir veya diş teli taktırmak durumunda olanlarda diş teli taktırabilirler.



BİR YORUM YAZIN

Yorumu Cevapla [ Yoruma cevap yazmaktan vazgeç ]

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 59 YORUM
  1. Avatar Engin dedi ki:

    Diş dolgum var ve alt kesici dişim biraz çarpık bunun hakkında bilgi verirmisiniz ?

    1. admin admin dedi ki:

      Sorun olmaz muhtemelen.

  2. Avatar Sinem dedi ki:

    Pmyo alımları için ygs puanı ne kadar etki eder

  3. Avatar beyza dedi ki:

    6 dolgum var sorun olur mu?

    1. admin admin dedi ki:

      Sorun olmaz.

  4. Avatar Volkan dedi ki:

    Alt ve üst dislerim birbirine değmiyor yani dişlerim kapanmiyor sorun olur mu mulakatlarda

    1. Avatar Volkan dedi ki:

      Ön dişlerim kapanmiyor

  5. Avatar Zeynep Akyz1 dedi ki:

    dişe yapılan kanal tedavisinin bir engeli var mı peki polisliğe ?

    1. admin admin dedi ki:

      Hayır sorun olmaz.

  6. Avatar admin dedi ki:

    Abi merhaba benim alt dişlerimde az yamukluk var fazla değil konuşmama da engel olmuyor sizce hu polisliğe engel midir?

    1. admin admin dedi ki:

      Hiçbir sorun olmaz.

  7. Avatar musti dedi ki:

    pomemi kazandıktan sonra eğitime başlamadan önce diş teli taktırmak içeride yapılacak olan sağlık taramasında sıkıntı cıkarır mı ?

    1. admin admin dedi ki:

      Hayır.

  8. Avatar Önder dedi ki:

    Peki benim on dişlerim biraz önde tedavi olmadım sıkıntı yaratır mı pmyoda ama konuşmaya engel değil

    1. admin admin dedi ki:

      Sorun olmaz diye düşünüyorum.

  9. Avatar hatice dedi ki:

    6 ocak 2000 doğumluyum 2018 de pmyo na başvuru yapabiliyomuyum?

    1. admin admin dedi ki:

      Evet.

  10. Avatar hatice dedi ki:

    Ayağimda egzama var ama geçti sonra yine oldu pmyo na girebilirmiyim

    1. admin admin dedi ki:

      Ayağıda kalıp yayılmadıysa ve bulaşıcı bir rahatsızlık değilse sorun olmayabilir.

  11. Avatar beyhan dedi ki:

    Bacakta varis varsa sorun olur mu?

    1. admin admin dedi ki:

      Bir veya iki ekstremitede (alt, üst) venöz dolaşım yetersizliği yapmamış, hafif yüzeysel varisler öğrenciliğe engel değildir. Bunun dışındakiler engeldir.

  12. Avatar Beyhan dedi ki:

    Peki birşey daha sormak istiyorum ayak baş parmaklarımda doğuştan rahatsızlık var sorun olur mu?

    1. admin admin dedi ki:

      Tam anlatmalısın, ne rahatsızlığı? Fonksiyon kaybı var mı? Aksatıyor mu? Engel oluyor mu?

      1. Avatar Beyhan dedi ki:

        yani nasıl desem yok bi yürümemde falan bi sıkıntı yok sadece görsel olarak iyi görünmüyor.
        yeşil sert ve dokunduğumda sallanıyor.

        1. admin admin dedi ki:

          Doktorun takdirinde, ben buradan birşey diyemem.

  13. Avatar sosyalçalısmacı dedi ki:

    Merhaba.Ben diş teli tedavisi görmekteyim.Diş teli tedavime eğitime başladığım zaman devam edebilir miyim?Şehir dışına tedavim dolayısıyla çıkmam için izin veriliyor mu?

    1. admin admin dedi ki:

      Ortodontik tedaviye başlamış ve tedavisi devam edenler öğrenciliğe kabul edilir. Tedaviye devam edebilirsin. İzin konusu okulun takdirinde.

  14. Avatar Yusuf dedi ki:

    Benim 27 dişim 3.büyük azı dişim ten bitanesi yok bide dişimin üztünde diş çıkmış tedavi olaca sıkıntı olurmu

    1. Avatar Admin dedi ki:

      Sorun olmaz.

  15. Avatar Emre dedi ki:

    Polislik eğitimine başladıktan sonra,kpss puanımı herhangi bir kurumda tercih yapmak için kullanabilir miyim veya kpss tercihlerinde kullanabılır mıyım puanımı yoksa kazandıktan sonra puanı kullanma hakkım sona mı eriyor.Yanıtlarsanız sevinirim,cok teşekkür ederim.

    1. Avatar Admin dedi ki:

      Bilgim yok maalesef.

  16. Avatar Ali dedi ki:

    mérhaba ben bronşektazi ameliyatı oldum akciğerimden SAĞ ALT LOB alındı.bronşektazi bilindiği gibi kronik bi hastalık ama bazen hastalıklı bölge tek taraflı olduğu için ameliyat olup kurtulabiliyorsun ben kurtuldum.bu ameliyat engelmidir acaba

    1. Avatar Admin dedi ki:

      Doktor takdirindedir.

  17. Avatar Emine dedi ki:

    Abi meraba benim bacagimda 1 santim uzunlugunda bi dogum lekesi var bu kontrolde sikinti cikarabilir mi bana ?

    1. Avatar Admin dedi ki:

      Sorun olmaz

  18. Avatar Smzks dedi ki:

    Köpek dişlerim fazla belli oluyo. Alt damağında ki dişlerimin iki tanesi kırık. Sorunlu baya dişlerim sorun olur mu abi. Okulu kazanırsam tedavi olucam zaten

  19. Avatar emine dedi ki:

    Alt on dislerimde tel var sorun olur mu

  20. Avatar emine dedi ki:

    ön alt dişlerimde tel var sorun olur mu

    1. Avatar Admin dedi ki:

      Hayır

  21. Avatar kübra nur dedi ki:

    Benim ön ve alt dişlerimde tel var dişlerim hepsi düz iki tane üst ve iki alt yamuk konuşmama engel değil sorun olur mu ????

    1. Avatar Admin dedi ki:

      Sorun olmaz.

  22. Avatar Şükrü dedi ki:

    Benim sağ ayak serçe parmağım diğer parmağımın üstünde bu sorun olurmu. Hiç bir aksaklık oluşturmuyor.

    1. Avatar Admin dedi ki:

      Sorun olmaz.

    2. Avatar Elif dedi ki:

      Benim dişlerim yamuk ve daha tedaviye baslamadim öyle gitsem elenirm

      1. Admin Admin dedi ki:

        evet…

  23. Avatar Büşra dedi ki:

    Psikoloğa gitmek polisliğe engel midir sadece Terapi amaçlı konuşmak için sonuçta psikologlar ilaç yazmıyorlar. Ve kolda olan çizikler de engel mi polis olmaya

    1. Avatar Admin dedi ki:

      Doktor takdirinde.

  24. Avatar Muhammed Y. dedi ki:

    Pöhe diş telli girebilirmiyim ?

  25. Avatar İsimsiz dedi ki:

    Paem mülakatına yakın diş teli taktırmak sorun olur mu?

    1. Admin Admin dedi ki:

      hayır..

  26. Avatar Cem dedi ki:

    Dişten elendim tel taktırsam dişler düzelmese de kabül edilir miyim?

    1. Admin Admin dedi ki:

      hayır…

  27. Avatar Yıldız dedi ki:

    üst köpek dişleri çapraz şekilde yanındaki diş geride olduğundan küçük boşluk var 2 köpek dişinde de yanında. tel taktırsam düzelmesini mi beklemem gerek düzelmeden alırlar mı?

    1. Admin Admin dedi ki:

      TEdavinin bitmesi gerekiyor..

  28. Avatar inci dedi ki:

    yirmilik dişlerin çıkmaması eksiklik olarak mı görülüyor bir de ben şunu anlamadım bi sorunun cevabına tel sorun olmaz bi sorunun cevabına ise tedavinin bitmesi gerekiyor demişsiniz kafam karıştı şimdi ben telliyim okula tedavi bitmeden giremez miyim ? girebir miyim?