Ana Sayfa / PÖH / 2017 Yeni PÖH Alımı Olacak mı?

2017 Yeni PÖH Alımı Olacak mı?

Geçtiğimiz haftalarda tahminlerimizden oluşan 2017 yılında polis özel harekat alımı olur mu olursa kaç bin olur ve bayan alımları ile ilgili yazılar paylaşmıştık sizlerle. Bugünlerde de bazı sitelerde ve bazı facebook sayfalarında 23 bin 30 bin daha polis özel harekat alımının olacağına dair yazılar paylaşılmakta ve bizlere de gerek facebook sayfamızdan gerekse web sitemizin yorum alanlarından sıkça sorular gelmekte. Biz de bu durumlar ile ilgili olarak tekrar bir yazı paylaşalım dedik.

Nisan Mayıs Ayında PÖH Alımı Olacak mı?
Önceki ay hazırlamış olduğumuz 2017 polis özel harekat alımı olur mu yazımıza http://polisnoktasi.com/2017-de-ozel-harekat-alimi-olacak-mi/ bu alandan ulaşabilirsiniz. Şimdi öncelikle arkadaşlar şuanda alımı hala devam eden ve fiziki yeterlilik sınavlarının bile henüz tamamlanmadığı ki mülakat sınavına hiç girişilmeyen bir polis özel harekat alımı devam ediyor. Kim olursa olsun şimdiden 23 bin 30 bin alım olacak demesi tamamen uydurmadır. Neden diyecek olursanız arkadaşlar bu alımlar için zaten eğitim 6 ay olduğunu düşünürsek en erken eğitimler Şubat sonu veya mart başında başlayabilir. Eee okullarda eğitim başladı 10 bin öğrenci okullarda eğitime başlayacak tamam da bu 10 bin öğrenci eğitime başlayınca nisan mayıs da bahsedilen 10 bin öğrenci ne yapacak nerede eğitim görecekler? Şuanda bakarsak tüm okullar bu 10 bin pöh alımı yapılınca dolacak zaten ve eğitim verecek okul kalmayacaktır. Buda demek oluyor ki şuanda alımı devam eden 10 bin öğrenci mezun olmadan yeni bir alım söz konusu olamaz çünkü okul sıkıntısı olacaktır. Şöyle kabataslak bir hesap yapın sizde 2500 pmyo öğrencisi alındı, 10 bin polis meslek eğitim merkezine pomem e öğrenci alındı ayrıca şimdide 10 bin polis özel harekata öğrenci alımı yapılıyor sayı 22500 oluyor daha 10 bin öğrenci hangi okulda eğitim görecek Allah aşkına biraz mantıklı düşünmek gerekiyor. Aşağıda sizler için bir hesap yapacağım.

Şöyle bi düşünelim arkadaşlar daha fiziki yeterlilik bitmedi 15 ocakta bitecek 1 hafta sonra ayın 20 sinde mülakat yerleri açıklanacaktır 25 inde mülakatlara katılacak olsanız 2 hafta mülakatlar sürer yani 10 şubat gibi mülakatlar ancak biter. 1 hafta sonra sınav sonuçları açıklanır tarih 15 şubat olur. 1 hafta da okula hazırlık falan izin olur 25 şubat olur. sonrasında 1 hafta 10 günde intibak olacak al sana 7 mart sonrasında sana yüklenme senedi olacak 1 haftada o 15 marttan önce eğitim öğretim başlayamaz buyurun başka hesap yapacak varsa yapsın. Okul eğitimi 6 ay sen 3 ayda mezun ol hadi hiç izin vermeden bu da çok zor ama 3 ay sonrası da yaptı mı sana haziran ayı. Yani 2017 yılı içerisinde başka bir pöh alımı zor görünüyor.

2017 de PÖH Alımı Ne Zaman Olabilir?
2017 yılında polis özel harekat alımının tekrar olup olmayacağı uzayan pöh alımı nedeniyle tamamen muamma arkadaşlar. Sayın içişleri bakanımızda 2017 alımlarından bahsederken tekrar bir 10 bin pöh alımından söz etmedi. Hal böyle iken alım ilanı falan belki 11. ayda falan olabilir ve alım süreci de 2018 e sarkar öyle bir alım olabilir şuan için adayların yeni bir polis özel harekat alımı beklemesinin mantıksız olduğu düşüncesindeyiz.

NOT: Burada yazdıklarımız tamamen kişisel düşüncelerimizdir diğer siteler ve sayfalar alım yapılacak diyor bizde tam tersini düşünüyoruz o kadar…

149 Soru Var

  1. Aynen dediginize katılıyorum. Süleyman soylunun yaptığı açıklamayı nasıl olduda alım olacak diye çevirip Bu noktaya getirdiler anlamadım benim tek.merak ettiğim şey birdaha kesin alım yapılır mı ve aynı şartlar ile olur mu çünkü daha dün polis özel harekatta egitmen ile konuştum dedigi aynen şöyle bu tek seferlik oldu.birdaha bu şekilde alım olmaz eski sisteme donulebilir.pmyo az sayıda alim olur diye yazdi ama ne kadar doğru bilemem benim yaşım daha genç bir daha ki dönem olursa her şekilde başvuru yapabiliyorum. Tabii aynı şartlar ile aynı şekilde alım olursa

  2. Admin peki böyle olursa 2017 pmyo 3000-4000 gibi bir alım olma ihtimali varmı

  3. İntibak egitiminde genel sağlıkta bizim e-nabizdan hadtalik gecmisimize vs. bakiyorlar mi yoksa sadece onlarin yapacagi saglik taramasimi önemliona mi bkacaklar sadece

  4. Hocam benim 10 ocakta spor mülakatım var ön sağlık muayene sin de sivilce izlerinden elenen oldumu ya da sivilce izi elemek için bir sebep midir ?

  5. hocam pöh alımlarında ön sağlık kontrolunde sivilce izleri elenme sebebi midir o yüzden elerlerse itiraz gibi bir şans yok mu ?

  6. Selamın Aleyküm , ;iç işleri bakanımız Süleyman Soylu bu konu ile ilgili bir açıklamada bulunmuş. 19. dönem için alınan pöh, 20 Martta göreve başlayacak. Acaba hızlı bir eğitim sürecinden sonra tekrar alım yapılabilecek olma ihtimalini güçlendiyor mu? Ne dersiniz?

    Admin bu konuda senin de fikrini bilmek isterim veya isteriz.

    • admin

      Aleykumselam şuanda mevcut durumda bakarsak 15 ocakta daha parkur sınavı bitecek sonrasında mülakat aşamasına geçilecek o da en az 2 hafta sürecek sonra sonuçlar değerlendirilecek ve en erken bu şubat sonunu bulur 1 hafta da intibak dersek marta kadar gider eğitimin başlaması belkide sayın bakanımız 20 martta okulların başlayacağından bahsetmiştir.

  7. Hocam tekrardan merhaba kizilaya kan bagislamayi dusunuyorum ama diyelim ki kazandik genel sagliktada kan tahlili falan oluyor bu sorun olur mu yoksa mulakat sonuçlarini mi bekliyeyim vermek için

  8. mart nisan aylarından 10 bin tane pöh alınıcakmış doğrumudur, peki kaçı bayan kaçı erkek olur

  9. Merhaba iyi günler.Yazınızı okudum çok mantıklı bir yazı yazmışsınız.Benimde bir sorum var.Sizce bu şartlarda(kpssiz ve lise mezunu) tekrardan polis özel harekat branşına alım olur mu ?

  10. Admin selâmün aleyküm ben imam hatip son sınıf im mezun olduktan sonra direkt özel harekat mülakatlarına katilabiliyormuyuz yoksa bu polis okulu Fln mi okumamiz lazim

  11. Admin selâmün aleyküm ben şimdi imam hatip son sınıf im mezun olduktan sonra direk özel harekat mülakat larına gidebilirormuyuz yoksa bir polis okulu Fln mi okumamız lazim

  12. Hayırlı günler sizden ricam kesin bişey söylermisiniz eğer yeni alim olursa yaş sınırı esnermi yani ben bu alimlarda 28 yaş sınırına takıldım bi düzenleme olur mu iyi günler

  13. 24.11.1998 tarihinde dogdum basvuru yaptim ama giris belgem cikmadı yaştan sorun olmuş ola bilirmi

  14. 24.11.1998 dogumluyum pöh e bas vurdum giris belgem çıkmadı yaş sorun olmuş ola bilirmi

  15. admın kardeşim peki ben bedenseli geçtim sözlüyüde geçtik diyelim intibakta kaşımda küçükken düşmüştüm ben 2 santimlik bi çizik var fazla belli değil sorun olurmu aceba ön sağlıkta hiç sıkıntı çıkmamıştı orda çıkarmı bana biligi veririmsiniz teşekkürler 🙂

  16. Sayın Admin bundan yüzde yüz emin olabilirmiyiz? Siz abartılı olarak görüyorsunuz ama hiç mi olma olasılığı yok? Teşekkürler…

  17. pomem in eğitim süresi kısaltıntı 6 aydan 4 aya çekildi. geçici yasa ile. 18. dönem pöhler mart ayında mezun olacakmış. 19. dönem pöhlerde büyük ihtimal 4 ay hızlandırılmış eğitim alırlar. doğrumu efendim. ben 19. dönem sınavına girdim 46 sn yede bitirdim. sözlü mülakatı bekliyorum. saygılarımla

    • admin

      Pöh için aynı şey olmayabilir çünkü burada hem pomem hemde pöh eğitimi verilecek ama resmi açıklamayı beklemek lazım.

  18. Lise sona gidiyorum 9 ayda alım olursa tekrar mezun olmuş olurum o zaman kimlikte 2000 liyim normalde 1999 ama kimlikte 2000 başvurabilirmiyim mezunsam

  19. Satılmış kurt

    1989 doğumluyum alım olursa girebilirmiyim 2017 de

  20. Selamün aleyküm bileğimde ufak bir çizik var sorun olurmu

  21. Admin 15.07.1999 dogumluyum pöh sınavına girebilirmiyim

  22. HOCAM 25 OCAKTA LİSE MEZUNU OLCAM ACIK LISE GİDIYORUM SINAW 16 DA GİREBİLIRIM DİMİ OKULDEN DILEKCE ALDIM

  23. Mayıs ayında yeniden sınavsız alım olacak mı?

  24. Faruk Yıldırım

    Bnde 13 ocakta gittim mülakata normalde spor salonlarında parkur bitirmem 42 saniyeydi Fakat sol kol dirsegimde asit dökülmesi sonucu bi yanık izi kalmıştı hafiften ondan bıraktılar beni. Başvuru yapmadan önce pöh sayfasına bunu danışmıştım yüzde bişey olmadıgı sürece sıkıntı olmaz demişlerdi itiraz etsem bi faydası olurmu acaba ??

  25. sence 10bin kişi geçtimi 🙂

  26. Sizce bi dahaki pöh alımı ne zamn olur nisan ayında başvuru varmış doğrumu peki???

  27. Adamın benim boy 162-163 lise sonum Anadolu Lisesi PÖH olursa başvuracağım bu boy onun için yeterli mi ygs den PMYO yuda deneyeceğim sıkıntı ederlermi ? ??

  28. Selaminaleykum admin.benim fôyümün yaninda 2 cmlik ben var uzerinde kıl var .basvurmakta istiyirum sikinti yaparlarmi bu ben konusunu

  29. Askerlik şartı tekrar gelir mi sizce gelirse eğer askerdeyken balvurumuz kabul olur mu?

  30. Peki bu 29.donem de 19 .donemdeki sartlarmi gecerrli olacak yoksa yeni sartlarmi konur

  31. Daha önce yazdım ama çıkmadı omzumun çıkması nedeniyle ameliyat oldum pöhe başvurmayı düşünüyorum bu sıkıntı olurmu

  32. en az kaç yaşında olmak gerekiyor ?

  33. en az kaç yaşında olmak gerekiyor ?

  34. S.a hocam 2017’de pöh alımı ile ilgili elinizde herhangi bi bilgi var mı? Şimdiden Teşekkürler.

  35. pomem kaç puan la alım var yada pöh gibimi olacak

  36. 2018 yılında da kpssiz polis ozel harekat alımları olacakmı acaba?

  37. Açan 2018 yılında kpss siz pöh alımları devam edecekmidir?

  38. Acaba 2018 yılında kpss siz pöh alımları devam edecekmidir?

  39. Peki 2017 yılında hiç alim olcak mı

  40. abi yapılan 10.000 polis özel harakat alımında 20 martta sahada olunacak diye okudum internetten, bu durumda sizce tekrar poh alımı olurmu, ihtimal varmi

  41. Abi yani yine böyle 10.000 pin alımı gibi yine yaparlarmış sizce?

  42. MERHABALAR 2017 DE YAPILICAK ALIMLARDA BAYAN PÖH ALIMI YAPILICAK MI ?

  43. Abi ben hiç basvuru yapmadim girmek istiyorum geç mi kaldim mulakat ne zaman

  44. admin 2017 pöh alımı olucak kesin mi 1996 doğumluyum tüm şartlara uyuyorum spordada iyiyim parkurcuyum zaten yine aynı şekilde 2016 olduğu gibi önümüzdeki aylardada pöh özel harekat alımı olcak mı ?

  45. Bayanlarda yaş sınırı nedir ve esner mi yaş sınırı

  46. Merhaba ben 21yasındayım unv okuyorum ama özel harekat sınavına girmek istiyorum bayan alım olcak mı.?

  47. Her sene az sayıda da olsa pöh alımı oluyor mu admin kardeşim ?

  48. İyi günler kolay gelsin abi benim karnımda önceden bisikletten düşerken iz kaldı sorun olurmu sizce üzerinden 10 sene geçti

  49. 2017 de lise mezunu pöh alımı olursa biz ağustos ayında yani lys den sonrabir bölüm yazarsak eylülde üniversite 1 de okuyor olmuş olacaz o zamana kadar biz başvuru yapamayacak mıyız? 🙁 🙁

  50. BAYANLARDA LİSE MEZUNU PÖH ALIMI OLUYOR MU?

  51. Ben Bu Sene Lize MEzunu Olacam Olduktan Sonra BAşvura Bİlme İmkanım warmı ?

  52. Boy şartı hiç esnetilmiyor mu

  53. Fikrinize ve düşüncelerinize her zaman saygım vardır ister doğru olsun ister yanlış ama devlet kurumları hakkında konuşulanlar bazen de böyle safsatalara yol açıyor, bir taraf olacak bir taraf olmayacak düşüncesinde fakat doğru yoldan araştırma yapmadıkları için ben buna safsata diyorum. Bildiğinizi umuyorum ve şöyle bir gerçek vardır; kurum ve kuruluşlar yıllık planlama yapar ve buna akademi, pmyo, pomem ya da lise, üniversite gibi kurum ve kuruluşlar yapmak zorundadır. Çünkü bir yer de plan olmazsa vizyon da olmaz. 2017 EGM PLANLAMASINDA 13bin pöh alımı duruyor, bu 10bin’i kapsamıyor çünkü 10bin 2016da başvurular başladı. 23bin kişi diye yazılması doğrudur arkadaşlar. İkinci bir tutum daha var bayan alımı. Bayanlar bu 13bin için de 3bin olarak düşünüyorum fakat khk değişmediği ve ohal devam ettiği sürece alımların tarzı ve işin içine bayan da eklenirse 10bin’den bir farkı olmayan bir alım bekleniyor. Üstelik bu 10binde askerlik şartının kaldırılmasında emeği geçen MHP mv. meclis konuşmasında bunu dile getirmiş ve bayanları da işin içine katmıştır. Olmayacak bir şey değil ha olur da demiyorum fakat göz var izan var araştırın biraz arkadaşlar kulaktan dolmayalım. Merak edenler de https://www.egm.gov.tr/Documents/2017Performans.pdf bu linkte 75.sayfada ayrıntılara ulaşırsınız. Ha dönüp demeyin 2016da personel sayısı 18.bin 2017 21.706 diye arkadaşlar 2015e bakarsanız 7binlerde. 2015de okula başlayan sayısıdır zaten okulda personel sayılıyorsun ha ikinci bir koşul 2015de pöh 7bin olabilir mi hadi oldu diyelim 2016da neden 11bin kişi artmış. 2014de pöh yok muydu? Yani 21bin alımı da 13bin olması da 23bin 30bin denilmesi de yalan ya da yanlış birşey değildir. Arkadaşın biri ya uydurdu ya da araştırdı ama bu 10bin pöh mülakatlarında canını sıkma mart nisan ay’ı gibi tekrar var diyen bir çok EGM görevlisi var. Her şey nasip kısmet biraz da araştırıp çabalama. Ha bu ara da admin ya da diğer arkadaşları tenzih ederim ben sadece olan durumu konuştum ve size belge ile konuşup doğruluk payının olduğunu söyledim. ALLAHA EMANETSİNİZ.

  54. 12,12,1998 doğumluyum lise son sınıf öğrencisiyim başvuru yapa bilirmiyim

  55. Bileğimin tam ustunde biraz buyuk bi yanik var uzerinden 12 sene geçti Sıkıntı olur mu?

  56. Boyum 1.70 kilom 60 polis olabilirmiyim

  57. Iyi günler ben daha askerliğimi yapmadım ama pöh olmak istiyorum boyum kilom vücut yapım herşeyim tam hatta abim jöh alımlar da kazanma oranın yüksek diyor herkes sizce olabilirmiyim

  58. Arkadaşlar bu sene POLİS ÖZEL HAREKÂT sınavını kaçırdım acaba 2018 de tekrardan sinav olurmu lise mezunuyum kasımda askere gidecem sınava gireblirmiyim

  59. Pöh alınımında bayanların kapalı olması sorun olur mu

  60. Pöh alımında bayanların kapalı olması sorun olur mu?

  61. Tekrar alımlar olacak mı ve ne zaman bilgilendirir misin teşekkür ederım

  62. Bu sene Mayıs da polis alımı yapılacak mıdir Bilgi alabiliyor muyuz acaba

  63. Ayaz Özdür Akdemir

    2017 DE ALİM OLCAKMİ NERDEN BAKA BİLİRİM

  64. Lise mezunları polis özel harekata başvurabilir mi

  65. Lise mezunu olanlar polis özel harekata başvurabilir mi acaba??

  66. Ben şuan jandarma teşkilatında uzman çavuşum ve ben bu teşkilattan ayrılmak sözleşmemi fesh etmek istiyorum Fesh etmeden kurumlar arası geçiş olurmu bilginize

  67. Merhaba admin benim kolumda 3 cm kadar cizik var sikinti cikarmi belli oluyor ama

  68. Selamunaleykum admin benim kolumda 3 cm kadar bir cizik var sikinti olurmu

  69. Admın bayan alımı olacak mı bu donem pomemde puan dusuklugu olmıcak herhalde tek umuttum özel harekat bayan alımında kaldı

Yorumum-sorum var? Hemen iletin!

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir