Ana Sayfa / POMEM / 2017 POMEM Yaş Şartı Kaçtır?
2017 POMEM Yaş Şartı Kaçtır

2017 POMEM Yaş Şartı Kaçtır?

KPSS 2017 sınavının bitmesi ile gençler, polislik mesleği ideallerini gerçekleştirip gerçekleştiremeyecekleri yolunda araştırmalar yapmaya başladılar. POMEM okullarına girip polis olmak için adayların belli yaş aralığına sahip olmaları gerekiyor. Bu şartı sağlayıp sağlamadığınızı, aşağıdaki araç yardımı ile kolayca öğrenebilirsiniz.

2017 POMEM Yaş Şartı Kaçtır?
2017 Yılında:

18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde, düzeltmeden önceki yaş dikkate alınmak şartıyla, sınavın yapıldığı yılın 31 Aralık tarihi itibariyle erkek ve kadın adaylar için 30 yaşından gün almamış olmak, (31 Aralık 1988 ve daha sonraki tarihlerde doğmuş olmak) şartı aranacaktır.

Yani arkadaşlar 31 Aralık 1988 doğumlular ve sonrasında yani en az 1989 doğumlu olanlar bu yıl pomem sınavlarına katılabileceklerdir.

521 Yorum

  1. Mart 1988 dogumlu,2017 pomem başvurabiliyor mu

  2. Ya ben 23.12.1988ben nasıl giremiyorum

  3. Nisan 1989 doğumluyum askerligimi yapmadım girebiliyormuyum

  4. Merve çelikel

    Üniversite 3. Sınıftayım Recep Tayyip Erdoğan Üni de ilahiyat okuyorum.pomem e başvurabilir miyim ?

  5. Merhaba hocam, annemin dayisinin kizi fetöden iceri girmiş bu benim icin sorun olur mu ? Bizim onlarla bir bağımız yok ailemde ve 1. Dereceden yakin akrabalarimdada kimsenin fetönün dershanlerini, bnkalarini falan vs. Kullanmadi onlarla işi olmadi sadece bu annemin dayisinin kizi içerde

  6. Ben Üniv bitirdim alttan üç dersim var onlarada bu yıl gircm inşallah bn pomene başvuru yapabilirmiyim

  7. Mayıs 1988 girebiliyormuyum

  8. SELAM admin 02,01,1989 doğumluyum ASKERLİĞİMİ YAPMADIM. LİSANS MEZUNUYUM kesin olarak 2017 ye girmemde sakınca varmı? Bazıları askerliğini yapmadıysan olmaz diyor bazısı olur diyor hazırlık yapmak istiyorum ama hep ikilemde kalıyorum. LÜTFEN NET OLARAK KESİN BUDUR DEYİN BENDE HAZIRLANYIM… ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM

  9. iyi de arkadaşım ben kasım 1988 doğumluyum matematik hesabına vurursan 30 yaşından gün almış mı oluyorum en fazla 29 dan gün almış oluyorum

  10. Lise mezunuyum 01.08.1992 doğumluyum katılabiliyormuyoz herhangi bi bilmediğimiz şart varmı

  11. 1999 şubat 11 doğumluğum silahı tutan eller kimlikte yazan 4 5 rakama bakıyor diye giremiyorum 1 yıl bekleyecez

  12. Kardeşim 1988 doğumlular 2018 de 30’dan gün almış oluyor .dogru bilgi olduğuna eminmisin

  13. Sevgili admin sizin hesabınızı ben anlayamadım yukarıdaki şarta göre göre biliyorum mayıs 1988 30 yaşından gün almamış oluyor açıklayın ya da yukaridaki şart yanlış kestirip atiyorsunuatiyorsunuz

  14. Ben okudum arkadaşlar pomem resmi sayfasına girin siz de bakın 1988 girebiliyor… sizde bakın…kimse umudunu kirmasin

  15. Vermiş olduğun tatmin edici cevaptan dolayı çok teşekkür ederim. Admin sağolasın…

  16. 16 kasım 1999 dogumluyum bu yıl lise mezunu olucam sınava girebilirmiyim

  17. 1998 Aralık 11 doğumluyum bu sene başvurdum herşeyi hallettim ama çagirmadilar bu sene girebilir miyim ve başvurular tahmini ne zaman başlıyor admin?

  18. Arkadaş 88 doğumlu Ada’m 29 dan gün almış oluyo akademi Nasıl hesaplıyo ben anlamadım gerçekten bununla ilgili
    Bi tweet etkinliği çalışma yapmak lazım değerli adminler el atın şu işe

  19. Arkadaşlar yapılacak tek şey bimer e sosyal medya da paylasimlar yapmak … Bunla ilgili yazışmaları ilk bimer e istek olarak bildirelim … Gerekli yapılan çalışmaların arkasindayim… Sesimizi duyuralım…

    • Arkadaşlar bimere yazın ben yazdım bu bir saçmalık diğer subaylık ve astsubayklta ocak baz altına alınıyor aralık olması saçma bu otuzdan gün almama durumu değil ki yaş sınırı 28 yazın o zaman o kadar kişi yanlış anlıyor ki 31aralık 1988 ve sonrası yazmak 88götenlerde algı yaratıyor bir çok kişide mağdur kpss hazırlanmak için işten çıkıp yaş sınırına takılanlat var değerli admin açıklık yok sitedr kafa karıştırıcı . 28 yaş sınırını arıyorsunuz siz net

  20. 4 ocak 1999 doğumluyum. Bu sene girebilir miyim acaba ? PMYO ‘ a.

  21. 4 ocak 99 doğumluyum bu sene YGS den 270 barajını aşarsam pmyo girebilir miyim acaba?

  22. Merhba 30 haziran 1989 dogumluyum bu seneki pomeme girebilirmiyim (ayse) okulum bu sene bitiyor lisans

  23. 1989 dogumluyum lisans mezunu gireblrmiyim ayse

  24. Merhaba hocam.
    Yaș siniri 28 degilmiydi degisti mi?
    Lisans 6 ay sonra bitiyor insallah.
    90 aralik pomem girebilir miyim.
    saygilarimla

  25. 06.06.1989 DOGUMLUYUM 12.01.2016’DA AMASYA MERZİFONDA POLİS ÖZEL HERAKAT SINAVINA YASTAN DOLAYİ KATILAMADIM 20.DÖNEM İÇİN YASIM ENGEL OLUR MU GİREBİLİRMİYİM ŞARTLAR NEDİR ONUDA BİLMİYORUZ LİSE ÜZERİNDEN Mİ ALINACAK YİNE BİLGİ VERİRSEN SAYİN ADMİN İYİ ÇALIŞMALAR….

  26. 8 kasim 1996 doğumluyum. Lise mezunuyum. Acaba basvurular ne zaman bilgi verebilirmisiniz

  27. ben 01.08.1989 doğumluyum lise mezunuyum askerliğimi yaptım pöh’e başvuru yapabilir miyim

  28. Merhaba ben 92 doğumluyum bayanım ve önlisans mezunuyum polis olmak için napmam gerek lütfen açıklayıcı bilgi verirsiniz

  29. Merhaba ben 03.11.99 doğumluyum girme ihtimalim denesem olurmu yani 1ay dan sıkıntı olurmu 1 sene kaybetmek istemiyorum nolur yardım edin

  30. pomem icin kpps sarti var mi ben bu yil kpps girip basvuru yapmayi dusunuyordum 89 dogumluyum.

  31. bende lise mezunuyum 1999 yum puan lazım bende lazım olmaz cunku cok acık var onda sızce

  32. Merhaba ben lise son sınıftayım 2017 sınavlarına girmek istiyorum ama ygs ye gircekmiyim basvuru yapacakmıyım hiç bir bilgim yok bilgi verebilr misiniz özel harekatcı olmak istiyorum

  33. 1 Kasım 1999 luyum pmyo ya gitme şansım varmı

  34. 1989 ağustos doğum luyum 19.pomem. Özel harekat mulakatinda yaştan dolayı elendim.20.pomem sınavına girebilir miyim.askerlik yaptım.lutfen yardımcı olurmusunuz

  35. 23.12.1988 doğumluyum her hangi bir yere gitmek istemiyorum mümkün mü

  36. Polislik mülakatları nasil olck kaç snde gecebilirsin

  37. MERHABA BENİM OĞLUM BU SENE TEOG SINAVINA GİRDİ LİSEYİ POLİS AKADEMİDE OKUMAK İSTİYOR BÖYLE BİR İMKAN VARMI YARDIMCI OLURMUSUNUZ NELERE BAŞVURMAMIZ LAĞZIM

  38. Merhaba önlisans mezunuyum pmyo na girmek için hangi sınava girmem gerekiyor ösym mi? ygs mi? Ve kaç almam gerekiyor? lütfen aydınlatın. Teşekkürler şimdiden

  39. Ben 22 mayis 1988 dogumluyum otuz yasindan gun almamis olma sarti varsa neden 88 liler giremiyor haksizlik

  40. şubatda kısa dönem askere gıdıyorum nısanda bir alım olursa askerde başvurabılırmıyım

  41. bu yaş şartı kesinmi bnde 03.07.1992 liyim ve ygsye hazrlnıyodumki polislik icn basvuru yapmak icn lisans mezunu olup oyle desem yine yasım gecr neden 25 yasına kadr olsydı da 26danda gun almamıs olcak nekadr sacma bunun yuznden gremiycekmiyiz

  42. İyi günler admin ben 1991 doğumluyum seneye lisans mezunu olacağım. Polisliğe girebiliyor muyum? Lisans mezunları için yaş sınırı tam olarak kaç bazıları 28 dan gün almamış olmak gerektiğini söylüyor

  43. Admin bey, 07.1989 doğumluyum sınava girme hakkım varmıdır ?

  44. Merhaba ben 02.05.1990 doğumluyum ve ön lisans mezunuyum . Muhtemelen bende başvuru yapabiliyorum. Allah kısmet ederse mart 15 de askerim. Benim bu konuda ne yapmam lazım acaba sınava girecekmiyim, askerdeysen kazansam ne olur.

  45. Boy sartı varmı acaba ?

  46. Sa aşkın ben 1990 doğumluyum kaç yasinekadar polis olabilir teskereler

  47. Selam hocam ben 1989 doğumluyum lise mezunuyum katılabilir miyim bende kpss girmedim ama sorun olir mu

  48. Yaş sınırı 32 olabilir bence sizce de öyle bir ihtimal yokmu milletin hakkıdır fetöcülerin yüzünden yıllarımızda gitti geleceğimizde

  49. Merhaba ben 20 01 1992 doğumluyum lise mezunuyum . Bu seneki pmyo ya gitme şansım var ?

  50. Mrb ben 20 01 1992 doğumluyum bu seneki pmyo sınavına girmeye hakkım varr mi?

  51. merhaba ben 09.01.2000 doğumluyum seneye haziranda lise mezunuyum, acaba seneye PÖH’e girebilirmiyim? bide pöh için bay bayan boy şartlarını söylermisiniz?

  52. 8 ağustos 1989 doğumluyum onlisans mezunuyum askerlik görevimi yapmadım mülakatlara parkur sınavına girmem mümkün mü

  53. Pomem de askerligini yapmis kisiler . 30 yadindan gun almamasi gerekiyor dimi askerligini yapmis kisiler ????

  54. Adamın19 90dogumluyum lisans bölümü mrzunuyum KPSS 50 barajı ile yeni alım olurmu

  55. 23.05.1989 Temmuz ayında mezun oluyorum. 2016 Lisans kpss girmedim. Pomem’e girebilir miyim?

  56. 11.14.1988 doğumluyum pomem e girebilicek miyim

  57. Merhaba 1991 doğumlular pomem e katılabiliyormu.

  58. merhaba admin ben 2017 eylül ayında üniversite 3. sınıfa başlıyorum yani 2019 haziranda lisans mezunu olucam ve 1992 ocak doğumluyum o zaman polisliğe başvuru yapabilirmiyim. cevaplarsanız sevinirim iyi günler.

  59. Merhaba ben 01.01.1988 doğumluyum suan 2 aylık askerim aralıkta testere alıyorum polis olabilirmiyim basvursam

  60. benim boyum 1.62 yterli olur mu acaba bir byan iicn

  61. 25 aralık 1999 doğumluyum lise son sınıf öğrencisinin PMYO başvuru yapabiliyor muyum

  62. maşallah kaplan

    slm hocam ben ben lise mezunuyum 04.04.1989dogumlıyum polis olmak istıyorum ne yapmam gerekiyorali

  63. 1 haziran 1999 doğumlu lise son sınıf öğrencisiyim şuan sağlık meslek lisesinde att okuyorum. Olay yeri inceleme olmak istiyorum ne yapmayalıyım

  64. Merhaba bütün özelliklerim uygun fakat
    27.10.2000 dogumluyum ne zaman girebilirim?

  65. Merhaba
    Sözlü mülakatlarda tek 1 soru mu soruyorlar ?

  66. Pmyo kapanıyor mu 2020 de kapanıyor dediler

  67. 1.11.1988 doğumluyum bu sene kasım 1 den önce 30 dan gün almamış oluyorum ölmemesi basvurabiliyormuyum

  68. 01.12.1988 doğumlu olarak polis olabilmenin herhangi bir yolu var mıdır?

  69. 17.07.1999 doğumluyum liseyi bitirdim girebilirmiyim ben

  70. abdulsamet abacı

    1991 doğumluyum açık öğretimde lisesinde okuyorum polis olabilir miyim

  71. 01.12.1988 basvurabiliyor muyum

  72. 1994 doğumluyum 3 sene sonra lise diplomam olacak 26 yaşında olacağım polis olabilirmiyim olma şartları neler

  73. Merhaba ben 21.04.1990 doğumluyun önlisans mezunuyum. 2017dgs ile lisansa tamamlıcam. 2019da mezun olursam pomem girebilir miyim

  74. 17.11.2017 doğumluyum girebilirmiyim

  75. ben 2000 dogumluyum girebiliyommu

  76. 01.07.1982 doğumluyum devletin hangi kademesinde polislik yada özel harekat olarak görev yapabilirim

  77. 09 .09.1999 dogumluyum girebilirmiyim

  78. 09.09.1999 doğumluyum girebiliyormuyum

  79. içişleri baknımızdan ricam polislik yas sartı 32 veya 33 yapsınlar. yasım 30 2 dersten dolayı polis olamıyorum.

  80. 27 Aralık 1988liyim askerliğimi yaptım 2017 pomeme giremiyom mu

  81. 27 Aralık 1988liyim askerliğimi yaptım giremiyom mu 2017 pomeme

  82. Merhaba AÖF dgs ile dönem uzamazsa 2019 güz döneminde mezun olacağım. 1991 doğumluyum uzarsa 2020 son sınıfta uzamazsa 2019 da polis olma durumum nedir?
    Şimdiden teşekkürler. Yanıtınızı bekliyorum.

  83. merhaba ben 11.12.1999 doğumluyum ve YGS YE girecem gerekli puani alirsam basvuru yapabiliyormuyum

  84. Merhaba ben 11.12.1999 dogumluyum ve 12.siniftayim YGS den yeterli puani alirsam basvuru yapabilecekmiyim

  85. 01.01.2000 doğumluyum lise sonda okuyorum başvurabilir miyim 2 gün sonra YGS var aklıma takıldı 18 yaş sınırı varmı acaba

  86. Kardeşim iyi akşamlar.. ŞIRNAK tan bi sorum olacak pmyo puanlari düşer mı bu sene.

  87. 19.04.99 Doğumluyum bu sene girebilirmiyim

  88. Abi ben 01.11.1999 dogumluyum polislige girebilirmiyim lutfen yatdim edin herseyden eminim yastan emin deilim abi yardimci ol lutfen

  89. 07 10 1999 dogumluyum kayıt yaptırabilirmiyim

  90. 07 10 1999 kayıt oluyo mu

  91. 14 10 1999 doğumuyum girebiliyo muyum

  92. 2017 yılında yapılacak olan polis alımları hakkında Türkiye Büyük Millet Meclisinde soru önergesi verildi. İstanbul Milletvekili İzzet Ulvi Yönter’in vermiş olduğu soru önergesinde 2017 yılı POMEM ve özel harekat polisi alımı ile bu alımlarda uygulanacak yaş şartı konusunda sorular soruldu. Yaş şartında düzenleme yapılması talebi dile getirildi.İstanbul Milletvekili İzzet Ulvi Yönter’in soru önergesi, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun yanıtlaması istemiyle meclise sunuldu. Bu kapsamda 10 bin özel harekat polisi alımının vatan sevdalısı yüzbinlerce işsiz vatandaş trafından yoğun ilgi gördüğü hatırlatıldı. 2017 yılında yapılacak polis alımları hakkında sorular soruldu.2017 yılı POMEM polis memuru ve PÖH alımları soru önergesinde dile getirildi. 2017 yılında POMEM polis memuru ve özel harekat polisi alımı yapılıp yapılmayacağı, alım sayısının kaç olacağı soruldu. Ayrıca 15 Temmuz darbe girişiminden sonra EGM’nin polis ihtiyacı hakkında soru yöneltildi. Ayrıca POMEM alımlarında önlisans mezunlarının da başvurularının alınması yönünde talepler dile getirildi.POMEM yaş şartı sorunu da İçişleri Bakanı Soylu’ya yöneltildi. Yönetmelikte yer alan ve uygulanan yaş şartının “31 Aralık Aralık tarihi itibariyle erkek ve kadın adaylar için 30 yaşından gün almamış olmak” olduğu vurgulandı. Ancak ülkemizde Aralık doğumlu pek çok insanın 1 Ocak tarihine kayıtlı olması nedeniyle pek çok adayın 1 gün ile başvuruları kaçırdığı hatırlatıldı. Bu konuda gelen yoğun talepler ışığında “31 Aralık” olan ifadenin “1 Ocak” olarak düzeltilip düzeltilmeyeceği soruldu.İstanbul Milletvekili İzzet Ulvi Yönter’in TBMM’ye sunmuş olduğu yazılı soru önergesi henüz işleme alındı. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun vereceği cevap ile 2017 yılı polis memuru ve özel harekat polisi alımları ile yaş şartı konusunda önemli bilgiler Kaynak: 2017 POMEM ve PÖH Alımlarında Yaş Şartının Düzenlenmesi Sorunu Meclise Taşındı

    • Egm nin sitesinde bayan yaş şartı 28 den gün almamak diye yazıyor.ben 5 mayıs 1991 doğumluyum lisans mezunuyum.pomem e girmek istiyorum.yalnız 2018 mayıs ayında tam 27 oluyorum 28 dende gün almış oluyorum.bu durumda giremiyormuyum.yoksa dediğiniz gibi gerçekten bayanlar içinde mi 30 dan gün almamış olmak gerekiyo..sınava hazırlanıcam bu olay beni üzdü.cewap verirseniz sewinirim..şimdiden teşekkür ederim..

      • Güncel POMEM yaş şartı aşağıdaki gibidir: “18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde, düzeltmeden önceki yaş dikkate alınmak şartıyla, sınavın yapıldığı yılın 31 Aralık tarihi itibariyle erkek ve kadın adaylar için 30 yaşından gün almamış olmak..”.
        Siz bu sene ve seneye başvurabilirsiniz.
        Buradan hesaplayın: Pomem Yaş Hesaplama

  93. Ben 01/03/2001 doğumluyum ama küçük vvurmuşlar yaşımı şimdi büytsem abimle ikiz olarak vurulsam yani 03/01/1998 olsam polis olur muyum:(?

  94. Merhabalar, 28.07.1988 doğumluyum, girebilir miyim bu yıl?

  95. Merhaba kolay gelsin bayanlarda pomem icin boy siniri 162 cm midir? 94 dogumluyum bu yil lisans mezunu olacagim.

  96. ygs ‘ den sonra pmyo başvurusu yaparsak 1991 doğumluyum yaşımı küçültüp girsem olurmu

  97. Merhaba admin ben askerdeyken bacağından rahatsızlanıp elverişli değildir raporu aldım ölmem de sıkıntı olurmu sağlığmda sıkıntı yok Yesevi gordum

  98. Admin20.10.1989 doğumluyum lisans mezunu tüm pomeme girebilirmiyim

  99. 1990 dogumluyum hagb denetim aldım 2014 ün 11 ayın da girsem olur mu sicilim temiz birşeyim yok acil cevap

  100. 2016 kpss den 62 puanim va 2017 pomem icin tekrar lisans 2017 kpss ye girmem gerekirmi.bizim cift yillardaki puanimiz gecerli normalde muhendislik mezunuyum

  101. 10.06.1987 liyim kpss 64 aldım ygs yede girdim herhangi bir polis.lik bölümüne girme ihtimalim varmı….tşk .ler …

  102. MERHABA,

    27.01.1989 DOĞUMLUYUM KPSS Mİ ALIM OLACAK? AYRICA NASIL VE NE ŞEKİLDE BAŞVURU YAPILIYOR…

  103. Admin boyla ilgili bir gelişme oacak mı bilginiz varmı erkek adaylar için.

  104. trafik cezası ödeme

    Başarılı açıklacıyı bir makale olmuş elinize sağlık hocam

  105. slm. 12.12.1988 sarta gore gıremıom ya yası dusursek olur mu acaba acıl lutfen cevap verın

  106. Admin 2017 pomem alimi icin haber 7 de yas sarti verilmis askerlik yapanl icin 30dan gun almamis askerlik yapmayanlar icin 28 den gunalmamis. diyor bu dogrumu herikisi icinde 30 dan gun almamis olmayacakmiydi

  107. Yaş büyütme kabul ediliyor da yaş küçültme neden kabul edilmiyor? bir sorum daha olacaktı. Ben 07.09.1988 doğumluyum ancak bu gerçek yaşım değil. biyolojik yaşım 07.09.1989. mahkeme ile biyolojik yaşımızı kanıtlama şansımız var mı? kanıtlandığı taktirde başvurabilir miyiz?

  108. Selam admin 25.02.1990 doğumluyum üniversite mezunuyum acaba 2018 de başvurabilirmiyim pomeme 🙂

  109. 25.09.1989 dogumluyum lisans mezunuyum pomem e girebilirmiyim.

  110. Ben 08/11/1999 doğumluyum bu sene basvurabilirmiyim sıkıntı olurmu

  111. ADMİN 01.03.1992 doğumluyum önlisans tan lisans sa tamamlıyorum 2 yıl içinde bütün derslerimi verirsem polis olabiliyor muyum ? yaş sınırı kaç teşekürler

  112. Ben yurtdisinda yasiyan bir turk ailenin kiziyim liseyi bitirdim.
    Imtahana girebilirmiyim

  113. Merhaba ben 1subat 1993 doğumluyum okulun bitmesine iki yıl var bitince yaşım uygun mu polis olmak için

  114. Merhaba ben 13 eylül 89 doğumluyum lisans mezunuyum girebilir miym sınava bayan olarak lütfen cvp

  115. 2 10 1990 dogumluyum bir dahaki özel hareket sınavına girebilirmiyim

  116. 19 dönem polis alımında parkurda hazırlanıken parmagımda kırık meydana geldi sınava yetisemedim hakkım sakimıdır birdaki alımlarda sanzım olurmu tessekürler

  117. 19 dönem polis alımında parkurda hazırlanıken parmagımda kırık meydana geldi sınava yetisemedim hakkım sakimıdır birdaki alımlarda sanzım olurmu tessekürler

  118. Admin ben bu sene uni gitcem 4 yılım bitecek şimdide yaşım 24 (1993) ocak mezun olduğum zaman girebiliyormuyum pomem e

  119. Nisan 1988 lisans mezunuyum askerliğimi yaptım pomeme başvuramiyormuyum ?

  120. 30 yaşından gün almamış diyor , hesaplamalara göre 28 yaşındayım 29 dan gün alıyorum 16/12/1988 doğumluyum nasıl olmuyor anlamadım. Bence hesaplama hatası içindeler

  121. Merhabalar, Polis Akademisinin açmış olduğu POMEM başvurulsrında yaş şartı ile ilgili başvuru yapmak isteyen benim gibi binlerce insanların mağduriyeti söz konusudur. Ben 09.11.1988 doğumluyum ve 28 yaşındayım 29 dan gün alıyorum. POMEM de 30 dan gün almamak gerektiği yazdığı gibi 31.12.1988 yazmakta ve ortada büyük bir yanlışlık olmakta. Bu konu hakkında mağduriyetlerin giderilmesini BEKLEMEKTEDIR..BIMERE YAZALIM

  122. Pomem alımlarinda 2015 veya 2016 kpssye girmiş olmak gerekiyormuş ben 2017de gircem o geçerli değil demi peki bu sene içinde tekrar pomem alımı olur mu ben 1990 dogumluyum bu sene olmazsa seneye girebiliyor muyum?

  123. nihayetkayabekir

    Meraba ben daha lise 3 deyim 1sene bazi durumlar yuzunden kaldim lise 4 olmam gerekti 19yasimda bitircemi liseyi 26.08.1999girebikirmiyim tutuyomu acaba yarimci olursaniz

  124. Lisanstan bu sene haziranda mezun olacağım sorun olurmu faaliyet takvimi yok. Girebilirmi yim yine de

  125. Merhaba admin ben 18 Temmuz 2000 doğumluyum seneye başvurabilme imkanım bulunuyor mu? Cevaplarsan sevinirim. ( lise 3. sınıf okuyorum )

  126. Ben 07.07.1999 doğumluyum girebilirmiyim

  127. 29.10.1999 bu sene mezun olacagım abıcım kpss ıle polıs alımları var bı maddesınde lzse mezunu olur dıyor bı madde de 18 yas dıyor ben tam anlıyamadım ?

  128. Nisan 2000 doğumlu,2017pomem’e başvuru yapabiliyor mu.
    Veya Haziran 1995 doğumlu,2017 pomem e başvuru yapabiliyor mu.

  129. 20 kasım 1988 başvuru yapabilrmiyim

  130. 19.10.1999 doğumluyum bu sene girermiyim

  131. Bu yıl lisans mezunu olacam basvuru hakkım var mı?

  132. 04.01.1987 doğumluyum lisans mezunuyum, askerliğimi yaptım. Babam emniyet mensubu.
    Bu şartlarda girebilme imkanım var mı?

  133. Doğukan Karaduman

    9 haziran 1999 doğumluyum lise son sınıfım 20 nisan da mezun oluyorum katilabiliyormuyum

  134. İyi gunler, 25Subat 1988 dogumluyum girebilir miyim?

  135. Kardeşim 10.11.1987 doğumlu lisans işletme mezunu askerliğini yapmış başvuru yapabiliyormu

  136. 26 haziran 1988 doğumluyum başvurabilirmiyim

  137. 21 nisan 1988 kimlik yaşım aslen bir yaş büyük yazılmışım bunu düzelttirdiğim takdirde başvurum kabul edilir mi

  138. 01.01.2000 doğumluyum gırebilirmiyim?

  139. Merhaba 91 doğumluyum ygs3 190 obp ile 220 girebilirmiyim okula?

  140. merhaba ben 20.06.1997 liyim lisans mevzunu değilim üniversite okuyorum şuan girebiliyomuyum

  141. Merhaba Sayın Admin; Mesela askerliğini yapmamış ama 01.01.1989 lu kişiyi alıyorlar ama askerliğini yapmış 30.12.1988 li kişiyi almıyorlar. Arada yalnızca 2 gün farkediyor. Askerlik süresini çıkarmaları gerekmez mi? En azından 01.01.1988 olmalı. Sizde bize yardımcı oluı musunuz bu konuyu gerekli yerlere duyuralım .

  142. merhaba 23.mart 1990 lıyım üniverste bu sene bitecek kpssden mi girmem gerekiyor ?

  143. Merhaba 17 yaşımda iken yas düzeltmesi yapıldı 1990 iken 1988 olarak . Kimlikte şuan 22 12 1988 . Önceki yasima gore başvuru yapabiliyor muyum.

  144. Ben seneye2018 de giricek olucağım ygs için sorucaktımda 2000 kasım23 doğumluyum, internet de okuduğum kadarıyla 1 ekime kadar 18 i doldurmuş olmam lazım, gercekten bir ayla kaybediyomuyum

  145. Arkadaslar herkes cimere yazsın tüm platformlarda hakkımızı arayalım..

  146. 11,05,1988 doğumluyum askerliği yaptım başvura biliyor muyum ?

  147. Ya benimde dalgınlığıma denk geldi hesaba parayı yatırdım ancak temmuz 88 doğumlu oldugum için yaş sınırına takılıyorum para iade edilmiyormuş galiba değil mi!

  148. Sacmaliga baq hem 30 yasindan gun almamamis sarti koy hemde 1988 lu giremez de Ya birileri 88 dogumlulara fena kafayi takti yada 88 dogumlular gelecek vaad etmiyor bu 88 lilerin akibeti iyiye gitmiyor soylim

  149. Admin ben 30.12 .1988 doğumluyum. Pomem başvuraradım ve yanlış birşey yaptım yaş tahsisi yapilmistir putonunu isaretledim o şekilde kabul etti başvuruyu ama her hangi bir yaş düzeltmem yok güncellemede yok nasıl yapacam akademisi arıyorum cvp veren yok admin yardımcı olurmusun

  150. Admin ne dersin cuma gunune kadar bu 31 aralık ibaresi, 01 ocak olarak değişir mi? (1988 doğumlular için)

  151. admin 14.10.1988 doğumluyum askerlik hizmetimi yaptım başvuruda bulunabiliyormuyum?

  152. Admin ama yaş sınırı yükseltilir yada 31 Aralık ibaresi kaldırılırsa tekrar başvuru yapma şansım olursa yaptığım yanlışlık tekrar karşıma cikarmi bunu nasıl yapabilirim nasıl duzelttiririm yaş tahsisi yapilmistir putonunu isaretlemem gerekti bu bana sorun olurmu

  153. Admin ama yaş sınırı yükseltilir yada 31 Aralık ibaresi kaldırılırsa tekrar başvurma şansım olacak yyanlışlıkla isaretledigim yaş tahsisi yapilmistir isaretledim ya tekrar başvurum olursa bu bana engel teşkil edermi.

  154. ben 25.10.1999 doğumluyum başvuru yapabilir miyim bide ben ygsye de girdim orta öğretim kpss yede orta öğretim kpssyle başvuru oluyor mu ?

  155. hayırlı akşamlar ADMİN 17.05.1990 Dogumluyum Polis olmak istiyorum Lise mezunuyum askerligimi özel harekatta yaptım Polis olabilirmiyim Bi şansım varmı yardımcı olursanız Sevinirim Hayırlı akşamlar..

  156. iyi akşamlar admin ben 01 07 1988 doğumluyum başvuru yapamıyormuyum

  157. Admin 27,05,1988 doğumluyum lisans mezunuyum askerliğimi yaptım başvurabiliyor muyum ?

  158. 27,05,1988 doğumluyum lisans mezunuyum askerliğimi yaptım başvurabiliyor muyum?

  159. Admin 03.05.1987 lise mezunuyum başvurabiliyormuyum 5 yil dağlıca sozlesmeli er olarak görev yaptım 2 ay oldu geleli polis olmak hep hayalimdi

  160. sayın admin suan 25 yşındayım lise 26 da bitecek kpss vesaire sınavlar ile girme ihtimalim nedir
    yardım için teşekkür ederim şimdiden .

  161. Başvuru yapmak istiyorum fakat hata veriyor sitede sorun mu var acaba?

  162. 2011 lise mezunuyum kpss girmedim yeni şartlardaki polis alımlarına başvuru yapabilir miyim? Teşekkürler. ..

  163. Lisans mezunuyum.15.02.1989 dogumluyum bayanim Pomeme girebilirmiyim.

  164. Admin sence 31 Aralık ibaresi kaldırılırmi 1 günden kaybediyorum anlamıyorum 28 yasindayim ama giremiyorum ortada büyük bi hata var Akdemii gün olarak.hesaplamiyormus yıl olarak hesapliyormus bu giremiyorum son şansimdi

  165. Admin 15.01.1991 dogumluyum 2018 de lisansmezunu. Oluyorum polis olabiliyormuyum

  166. Benim gözüm 1.25 derece bozuk Özel Harekat alınır mıyım

  167. Merhaba 29.06.1989 doğumluyum bu yıl ve seneye paeme başvuru yapabilir miyim

  168. Merhaba ,
    ŞUBAT 1988 doğumluyum askerliğimi de yaptım lakin yaş durumu çok kafa karıştırıcı ben 29 yaşındayım parada yatırdım sistem yaş aralığınız uygun değil diyor. Bu durum hakkında yetkililer müdahale edebilir mi?

  169. 04.03.1992 doğumluyum polis olmak istiyorum yasin kurtaroyormu .

  170. Arkadaşlar 1988 yılı doğumlu bir kişi 30 dan gün almamıştır . Gidip para yatırdık bide . Başvuru şartlarında 30 dan gün almamış olmak yazıyo açık bir şekilde . Aynı satırda otuzundan gün almamış olmayı tanımlıyor. fakat yanlış tanımlıyor bu insanların matematik hesabından haberi yokmu Allah aşkına . ???

  171. 25.05.1992 doğumluyum pomem e girebilirmiyim admin yaş kurtarır mı

  172. 22 yaşındayım orta okul mezunuyum simdi
    Lise okumaya karar verdim polis olma gibi bi şansım var mı üniversite de okusam yas sınırından
    Korkuyorum polis olabilir miyim

  173. Ben üniversite 2. sınıf öğrencisiyim babam yaşımı büyük yazdırmış. Yani kimlikte 15.02.1992 doğumluyum. Mezun olduktan sonra bende polis olmak istiyorum. Polis olabilir miyim yoksa mezun olunca polis olmak için yaşım geçiyor mu bunu öğrenmek istedim Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkür ederim

  174. Ben üniversite 2.sınıf öğrencisiyim bayanım babam yaşımı büyük yazdırmış. Yani kimlikte 15.02.1992 doğumluyum. Mezun olduktan sonra bende polis olmak istiyorum. Polis olabilir miyim yoksa mezun olunca yaşım geçiyor mu bunu öğrenmek istedim yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim

  175. lise mezunuyum ancak daha 17 yaşındayım sınava giebilirmiyim

  176. Okuduğum bölüm 4 yıllık ben şuan 2.sınıfım babam yaşımı büyük yazdırmış kimlikte 15.02.1992 doğumluyum. Mezun olduktan sonra bende polis olmak istiyorum. Polis olabilir miyim yoksa mezun olunca polis olmak için yaşım geçiyor mu yardımcı olursanız sevinirim

  177. Merhaba Admin ben 02 08 1991 doğumluyum polis olmak en büyük hayalim dı ailem izin vermedi şuan açık öğretim 2. Dönem deyim acaba lise bitince poh olabilirm şansım varmı yoksa okul bitmeye yaş çoktan geçmiş mi oluyor lütfen yardımcı olun😟

  178. Merhaba ben 03.03.1991 dogumluyum seneye universiten mezun olup pomem basvurmak istiyorum yaşım tutuyor mu acaba

  179. lise mezunuyum ve dogüm tarihim 12 .06. 1987 polislige başvuru yapabilirmiyim acaba

  180. 1991 doğumluyum lise 1 terkim polis okuluna gidebilir miyim nasıl polis olabilirim ? Bilgi verirmisiniz rica etsem

  181. admin bu 11 aralik 1987 dogumluyum girebilirmiyim

  182. Merhaba
    Lisans son sınıf öğrencisiyim 14.03.1988 doğumluyum girebiliyormuyum .Sınaf tarihleri uzatıldı hangi KPSS grubuna başvurmam gerek

  183. Merhaba
    Lisans son sınıf ögrencisiyim 14.031988 doğumluyum pomeme basvurabiliyor muyum

  184. Merhaba ben 30.01.1990 doğumluyum lise mezunuyum şu an polisliğe girebilir miyim nasıl başvurabilirim tesekkurler

  185. BENım anlamadıgım 30 dan gün almamıs olmak dıo ben 11/24/1988 dogumluyum 29 dan gun almıs oluyorm 31 aralık ne demek ben anlamadım zatem 30 dan gun almamıs gozukuyorum sacmalık degılmı tamamen 1989 desınler gitsin böyle hesaplamaö olur 31 aralıktan once doganda 30 dan gun almamıs oluyor oyle degılmı boyle hesap mı olur

  186. Bir yerde 28 den gün almamış olmak gerekiyor diye okudum pomem için doğru mudur bu? Ben 08.06.1992 doğumluyum. 25 i dolduruyorum Haziran 8 de. acaba 30 a kadar vaktim var mıdır? yoksa 2 senem mi kaldı? okul da daha bitmedi çünkü dersler falan kaldı bazıları.

  187. Ben 22.06. 1989 doğumluyum on başvuru yaptım.Askerligim tecilı başvurabilir miyim?

  188. Admin bayanlar icin de yas sarti 30 mu

  189. Ben 24.01.2000 dogumluyum acaba ne zama girebilirim sinava.

  190. En 24.01.2000 dogumluyum sinava 2018 de girebilirmiyim

  191. 05.03.1989 doğumlyum ünv 2018 de bitryrm yaşım tutrmı

  192. 10.06.1988 doğumlu başvuru yapabilir mi?

  193. 10.06.1988 doğumlu başvuru yapabilir mi!

  194. POMEM mülakat yerleri ve tarih ne zaman açıklanır bilginiz var mı?

  195. pomem mülakat yerleri ve tarihleri ne zaman açıklanır?

  196. ben 1983 doğumluyum polis olabilirmiyim

  197. 22.06.1987 dogumluyum sinava girebilirmiyim

  198. Muhammet kokmese

    İYi günler ben 04.07.1988 doğumluyum sınava girebiliyormuyum

  199. S.a ben lisan mezunuyum ve şuan askerim benim pomeme girme şansım kaç yada yaş sınırı nasıl oluyor askerlik yapmışlar için 10.10.1989 dogumluyum

  200. 05.03.1988 basvuru oluyormu

  201. 27.04.1989dogumluyum ve iki yillik bilgisayar prog mezunuyum sansim varmidir

  202. Ben 11 inci sinifa gidiyorum 28.10.2000 dogumluyum lise sonda basvursam kabul edilirmiyimyas sorunu yuzunden

  203. 1999 13 ağustosum girebiliyomuyum

  204. 11.11.1986 yaş yükselme olacakmı bilginiz varmi

  205. 28,08,1989 .
    Askerlık yapıldı.
    2017 KPSS ye gireceğim.
    2018 deki POMEM’e girebiliyor muyum?

  206. 01.15.1989 dogumluyum polis olabilrmym

  207. SİZCE ASKERİ ALIMLARDA OLDUĞU GİBİ YÜKSEK LİSANS MEZUNLARINA 32 YAŞI VERİLİRMİ.

  208. 24.04.1987 oluyormu

  209. 15.07 1992 dogumluyum 2 yıllık unuversite mezunuyum polislik için engelim varmı yardımcı olursanız minnetar olurum

  210. 15.07.1992 dogumluyum 2 yıllık ünüversite okuyorum seneye okulu bitiririm bu şekilde polis ola bilirmiyim herhan gibi engel teşkil edermi

  211. Merhaba kaç yılda bir lisans alimi yapılıyor

  212. mrb.25.03.1989 doğumluyum bu yıl lisans kpss girdim 60 üstü puan gelir polislik için sıkıntı olur mu?

  213. 1991 subat dogumluyum ve 2018 de lise diplomamı alıyorum pomeme bas vuru yapabılırmıyım ??

  214. selam benım amcamı fetöden ıcerı aldılar bu benımle bı baglantısı olabılırmı ayrıca ogum tarıhım 13.02.1991 ve 2018 de lise dıplomamı alıyorum pomeme bas vuru ıcın bı sıkıntı olurmu sızce ????

  215. Pomem için biyometrik fotoğraf bıyıklı olsa sıkıntı olur ? Bir de sağlık raporu götürmemize gerek var mı?
    Teşekkür ederim.

  216. Pomem için biyometrik fotoğraf bıyıklı olsa sıkıntı olur mu ? Bir de sağlık raporu götürmemize gerek var mı?
    Teşekkür ederim.

  217. arkadaşlar b uraya bi durum paylaşayım . Ben kimseye dinlemedim 88 liyim başvurdum başvurumu kabul ettiler ve beni sınava cağırdılar 22mayıs arnavutköye. fakat ben insanların seni mülakatta yaştan elerler laflarına baktığım için sınavı kaçırdım .hani başvuramıyorduk benmi sınava bile çağırdılar ?

  218. Ben 12.04.2000doğumluyum lise dörde geçtim ygsden istenilen puanı alırsam girebilirmiyim

  219. Ben lise dörde geçtim 12.04.2000doğumluyum ygsden istenilen puanı alırsam sınavlarag irebilirmiyim

  220. ben lise mezunuyum ve 1991 doğumluyum girsem olur mu acaba ? lise mezunuyum ama bilmiyorum

  221. MERHABA ACABA BİR DAHAKİ POMEM SINAVI NE ZAMAN OLUR TAHMİNİNZCE SON ŞANSIM VE KAÇIRMAK İSTEMİYORUM 🙁

  222. Slm admin ben 15.05.1989 doğumluyum lisans mezunuyum
    2018 deki KPSS ve pomem girebilirmiyim

    • Siz seneye 30 yaştan gün alıyorsunuz.
      Sınavın yapıldığı yılın 31 Aralık tarihi itibariyle erkek ve kadın adaylar için 30 yaşından gün almamış olmak şartına uymuyorsunuz maalesef.

  223. MERHABA TEKRAR. BEN UYGULAMANIZI BULAMIYORUM BANA BU KONUDA YARDIMCI OLUR MUSUNUZ?

  224. Merhabalar burası pomem için 30 yaşından gün almamış olunması gerek diyor başka yerlerde 28 den diyorlar doğrusu hangisi bilemedim şimdi bilgilendirirseniz?

  225. merhaba. ben 21.04.1989 doğumluyum ve bu sene kpss sınav başvuru tarihini kaçırdığım için kpss ye giremedim. yüksek lisans mezunuyum ve askerliğimi kısa dönem olarka yaptım. 2018 DE KOMSER YADA POLİSLİK SINAVLARINA GİREBİLİRMİYİM.

  226. 17.12.1986 doğumluyum.lisans mezunuyum.2009 da polis okulundan gözümde çıkan miyop yüzünden elendim.şu anda yaşım kurtarmıyo başvuru için, ne yapalım ülkeyimi terk edelim, bir tutturmuşlar yaş şartı, biz türkiye için devletimizin bekaası için eğitim aldık lütfen ülkemizde bize sahip çıksın,yetkilerin dikkatine..

  227. Selam.kpss puanları açıklanmış 54 küsür almışım başvuru yapabilirmiyim. Şansım varmısır???

  228. Egm nin sitesinde bayan yaş şartı 28 den gün almamak diye yazıyor.ben 5 mayıs 1991 doğumluyum lisans mezunuyum.pomem e girmek istiyorum.yalnız 2018 mayıs ayında tam 27 oluyorum 28 dende gün almış oluyorum.bu durumda giremiyormuyum.yoksa dediğiniz gibi gerçekten bayanlar içinde mi 30 dan gün almamış olmak gerekiyo..sınava hazırlanıcam bu olay beni üzdü.cewap verirseniz sewinirim..şimdiden teşekkür ederim…

    • Eski ilanlarla karıştırmayın. Güncel şart:
      “18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde, düzeltmeden önceki yaş dikkate alınmak şartıyla, sınavın yapıldığı yılın 31 Aralık tarihi itibariyle erkek ve kadın adaylar için 30 yaşından gün almamış olmak..”.

  229. Iyi günler admin ben lise mezunuyum 11.06.1993 doğumluyum polis olmak istiyorum. 2018de 6gs sınavına girsem olurmu birde sınavda 270 puan alamazsam daha ilerki dönemlerde girebiliyormuyum.yaş sınırlaması kaç polis memurluğu için

  230. İyi günler admin ben lise mezunuyum. Polis olmak istiyorum. 11.06.1993 doğumluyum.2019 da ygs sınavına girsem alırlardı beni lise mezunlarının yaş sınırlaması kaç acaba

  231. Admin lise mezunuyum 1990 dogumluyum kpss den 65 aldım. Özel harekat başvurusu yapabilirmiyim.

  232. Özel harekat başvurusu yapabilirmiyim lise mezunuyum. Yaş sınırlaması kaç acaba

  233. Lise mezunuyum özel harekat polis yaşı kaç acaba

  234. Selamlar, birçok sitede 28 yaşından gün almamak şartı yazıyor. Askerlğini yapanlar 30 yaştan gün almamalı yazıyor. Askerliği yapsanda yapmasanda yaş sınırı 30 mu ? Pomem sitesinde böyle yazıyor ama bazı haber kaynaklarında 28 ? kafam karıştı aydınlatır mısınız ? 21 Ocak 1993 doğumluyum ve askerliğimi yapmadım. Lisasns öğrencisiyim. En son hangi sene pomem’e giriş hakkım kalır lütfen cevaplar mısınız ? sevinirim.

  235. Merhaba admin lisans mezunuyum ve askerliğimi yaptım. 15 aralık 1988 doğumluyum 2018 pomem e basvurabilirmiyim?

  236. 01.01.91 dogumluyum acikliseyi bitirmeme az kaldi ygs ile pomeme basvuru yapabilir miym?

  237. merhaba ben şuan 18 yaşındayım ama 28 yaşımda polislik sınavına girmeyi düşünüyorum olarbilermi

  238. 6 ocak 1989 doğumluyum askerliğimi yapmadım. 2017 pomem e başvurabiliyormuyum. Teşekkürler.

  239. lise mezunu polis meslek yuksek okuluna en son yası kac olanlar basvurablyor

  240. Merhaba 30 yaşından gün almamış olmak şartı degisebilirmi bu yıl sizce?

  241. merhablar ben adalet mezunuyum 2 yıllık dışardan girebilir miyim polisliğe

  242. 02.05.1988 askerlıyını yapmıs pomem alımı olursa 21.doneme basvurabılır mıyız
    bırde yassınrı duzelecek dıye soru onergesı verılmısdı 01.01.1988 olması gerekır yanlıslık vardı bır bılgını var mı

  243. Admin 03.09.1999 doğumluyum ağustostaki sınava girebilirmiyim yaş sorun olurmu

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir