Ana Sayfa / PMYO / 2017 PMYO Yedek Kaçıncı Sıraya Kadar Gelir?
pmyo yedek sonuçları açıklandı

2017 PMYO Yedek Kaçıncı Sıraya Kadar Gelir?

2017 PMYO sonuçları bu gece açıklandı. Sitemize soru gönderen ziyaretçilerimiz yedeklerin kaçıncı sıraya kadar gelebileceğini bize soruyorlar. Bunu bizim, bu aşamada bilmemiz imkansız. Yedek adaylar, asil kazananlardan okula gitmeyen ya da bir sebeple elenenler yerine çağrılmaktadır. Bu konuda  öngörüde bulunmak ise tecrübe isteyen bir durum; biz de buna sahibiz.

PMYO yedeklerin neye göre çağrıldığını daha detaylı inceleyen makalemize göz gezdirebilirsiniz.

Bu yazımızda, 2017 PMYO yedek alımlarına  yönelik tahminlerimizi  açıklayacağız.

2017 PMYO Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak?

PMYO sonuçları 11 Ağustos 2017’de açıklandı. Detay için TIKLAYINIZ.

2017 PMYO’da Kaç Yedek Planlanır?

2017 PMYO için 6750 erkek ve 750 kadın aday yedek liste olarak planlandı.

PMYO Yedek Alımları Ne Zaman Açıklanır?

Her sene olduğu gibi, bu sene de 3 aşama olarak yedek çağrılmasını bekliyoruz. Eylül ve Ekim 2017 tarihlerinde ilana çıkılacağını düşünüyorum.

2017 PMYO Yedek Kaçıncı Sıraya Kadar Gelir?

Bu soruya cevap verebilmek için istatistik kullanacağız. Geçen senelerin verileri şu şekildedir:

Yıl / Kontenjan / Yedek Çağrılan Kişi / Yüzde

2014/ 3500 / E: 462 K: 19 T: 471 / %13.5

2015 / 3000  / E: 611 K: 37  T: 648 / %21.6

2016/ 2500  /  E: 415  K: 37  T: 452  /  %18.08

2017 yılında 2500 PMYO öğrencisi alınacak. Yukarıdaki istatistiki bilgilere baktığımızda, erkeklerde yedek çağrılan son adayının 310 ile 500, kadınlarda ise 20 ile 37 arasında  olacağını tahmin ediyoruz.

Konu hakkında sorularınızı aşağıdaki yorum bölümüne ve soru-cevap bölümüne iletebilirsiniz.

Bu makalede tam 601 SORU-CEVAP yer almaktadır. Okumak ve yeni soru sormak için aşağıya bakınız.

601 Soru Var

  1. Sizce yedeklerin alınmama gibi bir şansı varmı?Birde sizce intibak bitene kadar açıklanır mı yoksa intibak sonunda da açıklama şansları var mı?Teşekkür ederim.

  2. yedeklere intibah sınavı yapılacak mı acaba?

  3. yedek geç kalmadı mı artık ne zaman açıklanacak 25 açıklanır mı

  4. merhabalar admin..12.07.1992 doğumluyum önlisans mezunuyum bu 21. dönem pomem bayan alımlarına başvuru yapabilir miyim?

  5. 45. Bayan yedeğe sıra gelir mi?

  6. Oğlum ünüversteye kayıt oldu kastamonuda sınava girmişti 60. yedek acaba kastamonudamı girecek intibak a ilk yedek nezaman açıklanır sağolasın

  7. Merhaba, ben yedek adayım ayni zamanda üniversite 3. Sınıfta okuyorum diplomamın aslı okulda elimde öğrenci belgesi ve diplomanın onaylı fotokopisi var öğrenci işlerindeki memur diplomanı yazıyla isterler kazandığın okuldan biz de göndeririz dedi. Aslı olmadan kayır yaptırabilir miyim?

    • admin

      Planlanacağınız okulla iletişime geçmelisiniz. Bu sene çıkan geçici kayıt ilanlarına bakın, orada okuyanların ne yapması gerektiği yazıyor.

  8. Hani yedekler daha açıklanmadı admin

  9. Öncelikle iyi günler yedekler aciklandı benim yedek sıram 513. Ama 418 yedek belirlemesi var sınav sonuc giriyorum bu kisiye ait sınav sonuç bilgisi bulunmamaktadır yaziyo akademiyi aradim siraniz gelmedigi icin dedi bu boylemi ve 2. Yedekte gelirmi sira bana 95. Yedege geldim ? Cok soru sordum kusura bakma

  10. Kolay gelsin sonuçlar açıklandıktan sonra 50. Yedeğe duşmusum şansım nedir içten soylerseniz sevinirim

  11. 2. Ve 3. Yedek alımları kesın olucak mı? Benım sıram 512 gelir mi acaba ? Tssekkur ederım

  12. 94. Yedeğe düştüm bana sıra gelir mi ?

  13. Merhaba admin 62 . Yedeğe düştüm sizce çağrılırmıyım şansım nedir

  14. 6.yedeğe düştüm admin beni mutlu et nolur gelme ihtimali kaç büyük bi hayal kirikligindayim

  15. 1.YEDEK SONUÇLARINA BAKIYORUM BU KİŞİYE AİT SINAV SONUCU BULUNAMADI DİYORDU AMA SIRALAMAM 2973 TÜ BEN YEDEKTE DEĞİLMİYDİM

  16. BU KİŞİYE AİT SONUÇ BULUNUMADI DİYOR BEN YEDEK DEĞİLMİYİM YANI

  17. ADMİN KAÇINCI YEDEĞE DÜŞTÜĞÜMÜZE NERDEN BAKACAZ E DEVLETTE BU KİŞİYE AİT SONUÇ BULUNUMADI DİYOR ACABA ELENDİMMİ SIRALAMA 2900 DÜ EĞER YEDEKSEM 2900-2250 = 650.YEDEKMİ OLUYORUM

  18. Admin kastamonu pmyo yedek kazandim ne zaman okula gitmemiz gerekiyor sitede 24’ü tebligde ise 25 i diyo bi bilgin var mi?

  19. S.a admin İstanbul’u kazandım bı kefil kağıdı var oraya 2 kefilmi tek kefilmi olucak ?

  20. Kolay gelsin 60.yedeğe düştüm ciddi olarak soylerseniz sevinirim

  21. Merhaba Admin Bey 147. Yedeğe düştüm sizce gelirmi

  22. merhaba sınav açıklandığında 657. Yedektim fakat şuan bakıyorum kişiye ait sonuc bulunamadı diyor bu ne demek ve gelme ihtimali nedir? Şimdiden teşekkür ederim

  23. 1. yedek çağırımından sonra sıralamam 28. yedeğe düştü.Sizce gelme şansı nedir?

  24. Merhaba. 1. Yedeklerden sonra sıralamam 9. Yedek aday oldu . Üniversite de kazandım sizce sıra bana gelir mi ? Samimi olarak cevap verirseniz sevinirim .bir de 2. Yedek aday ne zaman açıklanır ? Teşekkür ederim.

  25. admin 2983.cüyüm. 315. yedeğe mi düştüm… bu sıralama hakkında kesin bi bilginiz varmı.. herkes yedeğin hemen dışındasın diyo. sen yedek harici 2900demişsin? gitmeyen çok.. yedek dışı alımı olacak gibi.

  26. yedekten çağırıldıktan sonra istenilen belgeler nelerdir

  27. admin 2010da yedek dışı alım oldu.. eksiğe göre alıyolar… ben yedek değilim. yedeğin dışındayım. yedek 610a kadae var.. gerisi ise sıralamaya giremedi yazıyo ve sıra no yazıyo. ben 2983.cüyüm… buna asil ve yedek dahil değilmi… yani yedek 733.cü olmuyormuyum…

  28. Şimdi 3436 yazıyo sıralamamda toplamda 6750 yedek planlaması yapılmış ben o sıralamanın içinde miyim

  29. Admin yedeğe girdiği halde cagrilmayan aday hiç görünmü bide benim amcam fetöden ihraç oldu bu beni etkilermi yoksa tamaMen kişisel mi

  30. 2. Yedek planlaması bu hafta açıklanırmı erkeklerde 2 yedekte tahmini ne kadar sayı alınır .teşekkürler

  31. merhaba ben şimdi üniversite okuyorum 1. yedek planlamasından sonra 119. yedeğe düştüm eğer 2.yedek alımında gelirse üniversite den kaydımı aldırmak zorundamıyım?

  32. 89. Yedek olarak kazanmışım ama bugün başvuru sonmuş hem okula gidip hem çalıştığım için son 1 hafta siteyi takip edemedim acaba bir ihtimal var mıdır yarın için ?

  33. Admin ben sırama nerden bakabilirim ? Kaçıncı yedek olduğumu nasıl öğrenebilirim ?

  34. Merhaba öncelikle bu site için size teşekkür ederim. 641. yedektim ilk alımda beklediğimden çok daha fazla öğrenci çağrıldı diğer yedek çağırım aşamalarında sıra gelme olasılığı nedir acaba ? Gelirse de e-devlet’e yansır mı ?

  35. Merhaba kolay gelsin yedeklerin açıklanma tarihi yakın mıdır kesin bir tarih biliyormusunuz 60. Yedege düştüm gelme ihtimali yüksekmidir bir bilginiz varsa cevaplarmisiniz? Teşekkür ederim.

    • admin

      Şansınız var. Şu an kesin kayıt ve yedeklerin toplanması yapıldı. Elenenlerin ya da gelmeyenlerin yerine yeni bir planlama üzerinde çalışılıyor.

  36. YEDEK OLDUĞUMUZU NASIL ANLARIZ YEDEK YAZMASIMI LAZIMDI İLK BAŞTA SIRALAMAM 2970 Tİ VE SIRALAMAYA GİREMEDİ YAZIYORDU BEN YEDEK DEĞİLMİYDİM VEYA 2970-2250=720. YEDEK Mİ OLUYORUM

  37. KAYIT DURUMLARI NEDİR ADMIN KAÇINCI YEDEĞE KADAR DÜŞER PMYO LARDA DURUM NEDIR GİTMEYEN ÇOK DİYORLAR

  38. 457. Yedeğim erkeklerde 1. Yedekler 418 le kapattı yani 39 kişi var önümde sizce gelme ihtimali nedir? Eğer gelirse gitttiğimizde bizi direk sağlığama sokcaklar yani kontroldenmi geçicez

  39. KAÇINCI YEDEK OLDUĞUMUZ NASIL HESAPLANIR İLK AÇIKLAMADA SIRALAMA 2873 İDİ KAÇINCI YEDEK OLUYORUM

  40. ADMİN İLK AÇIKLAMADA SIRALAMAM 2863 TÜ KAÇINCI YEDEK OLUYORUM YEDEK OLDUĞUM YAZMIYORDU ACABA YEDEKMİYİM ÇOK MERAK EDİYORUM CEVAPLARSAN ÇOK MEMNUN OLURUM TEŞEKKÜRLER

  41. 2. Ve 3. Yedeklerde intibah egitimi olcak m ı? Saglık raporundaa yedeklere tolerans tanırlar mı
    ? Göz derecesi 1.25 veya 1.50 olsa sorun olurmu ?

  42. Oğuz Kağan Şölen

    616.yedeğim bana sıra gelir mi ve 2.yedekler tahmini ne zaman açıklanır? Cevapladığınız için şimdiden teşekkürler.

  43. Yedeklerin bu hafta açıklanma ihtimali var mı?ve kazanıp ta okula gelmeyenlerin sayisi hakkında bilginiz varmı.

  44. Okul açıldıktan sonra kaç gün içinde orda olmamiz gerekiyo ve 16 yedeğe düştüm gelir mi

  45. Pmyo 2.yedek açıklandıktan sonra benim kızın sırası 15.e düştü. 3.yedeklerde sıra gelirmi. Cevap verirseniz memnun olurum.selamlar.

  46. 3389. Sıradayımda 889. Yedekmiyim yoksa bayanları ayırıp 1139. Yedekmiyim yedek gelme olasılığı varmı

  47. 3104 sıralamaya giremedi diyor kaçıncı yedeğim yada değilim

  48. Benim oğlum Pmyo okulunda okuyor sağlık raporunda kalpte ritim bozukluğu var dediler raporda B yaziyo elenirmi

  49. 6. Bayan yedek oldum . Sizce Bana sıra gelir mi ? Samimi cevap verin lütfen .

  50. sonuç gösterilemiyor diyor neden böyle oluyo sıralamam tuttuğu halde 491 yedekteydim yedekten giden arkadaşlar sesleniyorum iletişime geçebilirmiyiz

  51. iyi akşamlar kolay gelsin. önlisans mezunuyum kpss puanım 78 başvurumu yaptım. ancak bende gilbert sendromu var bi sıkıntı cıkar mı sizce

    • admin

      Kontrollerde hepatobilier sistemde fonksiyon bozukluğu yapmadığı görülen ve total bilirubin düzeyi %3mg’ın altında olan gilbert sendromlu olgular öğrenciliğe engel değildir.

  52. Merhaba admin hakkariden başvuru yapsam mülakat yeri tahminen neresi olabilir ? Teşekkürler

  53. Öncelikle selamün aleyküm admin bey 2. Yedek alımından itibaren 18. Yedek adaya düştüm erkeklerde gelme şansı nedir ve sisteme girmeye çalıştığımda bu adaya ait sınav sonucu yoktUr diyor sebebi ne? Son olarak bi sorum daha olucak çok uzattım ama? ilk yedekler 20 ikinciler 29 unda çağrıldı ilk yedeklerin intibahı bitmeden ikinciler neden çağrıldı şimdiden teşekkür ederim iyi günler ?

    • admin

      Şansınız yüksek. Planlanmadığınız için gözükmüyorsunuz. Yedekler süreç içinde intibak eğitimi almadan sisteme dahil oluyorlar.

  54. Admin bey ucuncu yedekler ne zaman açıklanir acaba

  55. SIRALAMA BAŞTA 2974 TÜ 3.YEDEKTE BANA SIRA GELIRMI SUAN SIRALAMAM KAÇ ACABA

  56. Merhaba 19 ekimde eğitim sonu sınavı olacakmiş gölbaşı özel harekatta fakat mezuniyet Aralık’ta olacakt erken mezun olma durumu olabilir mi pöh için soruyorum

  57. Merhaba İstanbul dan başvuru yapsam mülakat yeri tahminen neresi olur ve gaziantepte falan mülakatta girme şansım olabilir mi acaba

  58. Orda girmek istersem napip girebilirim

  59. 333. Yedek gelir mi? Cevapladıgınız için teşekkürler

  60. Sıralamaya giremediniz yazıyor ne demek on lisans mezunuyum

Soru Sor

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir