YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM ARKADAŞLAR...

99 gösterim
20 Ağustos Polislik kategorisinde okty67 **(Yardımsever) (5,550 puan) sordu

bundan 2.5 -3 yıl önce sağlık ocağına babama depresyon ilaçı olan cipralex'i yazdırmaya gittiğimde aile hekimi yanlışıkla ilaçı benim adıma yazmış ve benim ilaç geçmişimde gözüküyor bunu yeni farkettim bu durum polisliğe girişte bana bi sorun çıkartır mı ? kendim'de daha önce psikiyatriye falan gitmedim ve yazdırdığım ilaç kırmızı ve yeşil reçeteli ilaç değil ve herhangi bir şekilde bir psikiyatriye’de kontrole falan gitmedim belirttiğim gibi ilaçı aile hekimi yazdı...ve aile hekimini de cimer'e şikayet ettim cevap bekliyorum...

2 Cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
20 Ağustos Merveee ****(Üst Düzey Uzman) (37,695 puan) cevapladı
Bu konuyu araştırdım daha önce sorun olmaz diye cvplar aldım hep.
Ve 3 yıl önce olmuş bu. 1 yıllık ilaç geçmişine bakılıyor
21 Ağustos okty67 **(Yardımsever) (5,550 puan) yorumladı
inşALLAH...zaten belirttiğim gibi tamamen doktor tarafından yapılan bir hata benlik bir durum yok hakkımızda hayırlısı olsun...TEŞEKKÜR EDERİM
21 Ağustos Merveee ****(Üst Düzey Uzman) (37,695 puan) yorumladı
Hayirlisi olsun Rica ederim
0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Ağustos PÖH Adayı123 ***(Çok Bilgili) (12,610 puan) cevapladı
Kardeşim bu konu hakkında internette bir araştırma yapın araştırmaya devam edin  Polis Asker tanıdığınız varsa gidin sorun.

Hiç olmadı gidin bir karakola 5 Dk yardımcı olmalarını isteyin mutlaka yardımcı olacaklardır

Şansınızı deneyin ümitinizi kesmeyin unutmayın ki Allah'tan Ümit kesilmez Yüce Allah bir kapı kapatır bin kapı açar

Alnımıza ne yazıldıysa o olur.

Allah Herkesin Gönlüne Göre Versin.

Allah Yar ve Yardımcımız Olsun.
22 Ağustos okty67 **(Yardımsever) (5,550 puan) yorumladı
inşALLAH kardeşim saolasın.
22 Ağustos okty67 **(Yardımsever) (5,550 puan) yorumladı
AMİN kardeşim saolasın...

21,349 soru

39,191 cevap

25,411 yorum

9,938 üye

216 Çevrimiçi
6 Üye ve 210 Ziyaretçi

İlgili sorular

1 cevap 82 gösterim
9 Temmuz Polislik kategorisinde okty67 **(Yardımsever) (5,550 puan) sordu
1 cevap 69 gösterim
15 Mayıs okty67 **(Yardımsever) (5,550 puan) sordu
0 cevap 44 gösterim
7 Ocak Polislik kategorisinde okty67 **(Yardımsever) (5,550 puan) sordu
2 cevap 78 gösterim
6 Şubat Polislik kategorisinde okty67 **(Yardımsever) (5,550 puan) sordu
1 cevap 59 gösterim
28 Temmuz Polislik kategorisinde okty67 **(Yardımsever) (5,550 puan) sordu
PolisNoktası©, Polis Akademisine bağlı olan Polis Meslek Yüksekokulları(PMYO), Polis Meslek Eğitim Merkezleri (POMEM) ve Polis Amirleri Eğitim Merkezi (PAEM) hakkında polis alımı ve eğitimi gibi güncel haber ve makaleler yayınlayan bir sitedir. PolisNoktası©, özel statüde olup EGM veya Polis Akademisi gibi resmi kurumları temsil etmez. Sitemizde yer alan bilgiler gayri resmi olup olası bir hak kaybından ötürü sorumluluk kabul edilmez.
...