Pöh Alımlar ???

116 gösterim
8 Mart PÖH kategorisinde Mukremin ***(Çok Bilgili) (19,785 puan) sordu
Arkadaslar sanırsam bu yılda alım yok

4 Cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
8 Mart MÜSLÜMANTÜRK ***(Çok Bilgili) (18,055 puan) cevapladı
Nedeni neymiş peki
8 Mart Mukremin ***(Çok Bilgili) (19,785 puan) yorumladı

instadan polisozelharekat alımları na bas görürsün 2 gün once soyluya o sayfadan bi tane takipci soruyor alım yapacakmısınz diye bakanda 10000 bin aldık ya diyor girersen attım sayfaya canlı yayını izlersin bu siteden bi kaç arkadas daha biliyor

0 beğenilme 0 beğenilmeme
8 Mart Kartallar ****(Üst Düzey Uzman) (47,915 puan) cevapladı
Sorma yaa,benimde dünkü canlı yayın çok moralimi bozdu.Ama anladığım kadarı ile Soylu dememiş öyle.Bakanlıktan biri demiş diye anladım yanlış anlamıştda olabilirim.

Yine de bu sene olmayacak diye bir şey yok ya.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
8 Mart Kartallar ****(Üst Düzey Uzman) (47,915 puan) cevapladı
Bakanlığın ve EGM'nin şu PÖH belirsizliği var ya.....

Artık diyorum ki kendime " PÖH alımı olmayacak " deseler de rahatlasak !!! Yani artık bendeki bu PÖH sevdası tehlikeli bir noktaya ulaştı.
8 Mart Mukremin ***(Çok Bilgili) (19,785 puan) yorumladı

reis bugunde merzifonda 105 ozel harelatcının Ağustos da eğitimi bitiyo olumlu düşününüce gecen yıl o kadar polis aldılar 105 i özel harekatcı bence içerden isteyen yok yine her türlü alım yapacaklar gbi

8 Mart Kartallar ****(Üst Düzey Uzman) (47,915 puan) yorumladı
Haberim oldu kardeşim.Ağustos biraz geç ama olsun.Ne de olsa 3 yıl daha uzun bir süreydi demi....Eğer dediğin gibi meslek içinden talep çok düşükse,mutlaka dışarıdan alıma gidilecektir.Ama orada da şöyle bir durum var.Lise mezunu olarak yine 2.plana atılma ihtimalimiz var.Lisan o kadar fazla olmasa da  Önlisans mezunalarından POMEM'e çok talep vardı.Tabi bu ÖZEL HAREKAT içinde böyle midir bilemem.İnşAllah sıra bize gelecektir kardeşim.Çünkü şöyle bir gerçek var ki zaten bunuda başta SOYLU olmak üzeri bütün yetkililer biliyordur;

PÖH alımını en çok LİSE MEZUNLARI bekliyor,ve böyle bir alım lise mezunlarının talebi ile gündeme geliyor.

Bunu hep unutuyorum ama kendi kendime hatırlatıp hem teslim oluyor hemde içim rahatlıyor;

NASİPten öte yol yoktur.İnşAllah NASİP olur.
8 Mart Mukremin ***(Çok Bilgili) (19,785 puan) yorumladı

inşallah kardes inşallah 

0 beğenilme 0 beğenilmeme
8 Mart MÜSLÜMANTÜRK ***(Çok Bilgili) (18,055 puan) cevapladı
O canlı yayında bende dinledim adamı yanlış anlattı durumu orada cocuk diyor ki yıllardır bekliyoruz pöh alımını olsun diyor bakanda geçen sene 10bin yaptık diyor yapmadık deme diyor sözü oraya getiriyor performansta belli olur
8 Mart Kartallar ****(Üst Düzey Uzman) (47,915 puan) yorumladı

Ha bak o zaman iş değişiyor.Aynen.Orada ''zaten 10.000 alım yaptık'' sözü,daha önceden alımın yapıldığını belirtmek için.Yani şu anlam çıkmıyor ''Alım beklemeyin,zaten 10.000 aldık '' değil.

Arkadaş ne programmış be ! 

8 Mart Mukremin ***(Çok Bilgili) (19,785 puan) yorumladı

ortada oda yokki performans programı

9 Mart Kartallar ****(Üst Düzey Uzman) (47,915 puan) yorumladı
Her yıl düzenli olarak aynı aylarda yayımlanan program,belirsizlik dolu şu yılda hala yayımlanmıyor ya ! Yani anlayamıyorum, ferman mı hazırlıyorlar roman mı yazıyorlar....Ama Sabır ! Her nasip vaktine esirdir.

20,601 soru

38,204 cevap

24,317 yorum

9,651 üye

241 Çevrimiçi
5 Üye ve 236 Ziyaretçi

İlgili sorular

1 cevap 41 gösterim
16 Ocak 2018 Askeri Alımlar kategorisinde ÜLKÜ ****(Üst Düzey Uzman) (83,025 puan) sordu
1 cevap 58 gösterim
16 Ekim 2018 Askeri Alımlar kategorisinde Ali yasir ****(Üst Düzey Uzman) (97,005 puan) sordu
1 cevap 74 gösterim
25 Eylül 2018 Askeri Alımlar kategorisinde kübra orhan (200 puan) sordu
1 cevap 76 gösterim
12 Eylül 2018 Askeri Alımlar kategorisinde Ali yasir ****(Üst Düzey Uzman) (97,005 puan) sordu
2 cevap 99 gösterim
3 Ocak Askeri Alımlar kategorisinde Cancan1 **(Yardımsever) (7,930 puan) sordu
PolisNoktası©, Polis Akademisine bağlı olan Polis Meslek Yüksekokulları(PMYO), Polis Meslek Eğitim Merkezleri (POMEM) ve Polis Amirleri Eğitim Merkezi (PAEM) hakkında polis alımı ve eğitimi gibi güncel haber ve makaleler yayınlayan bir sitedir. PolisNoktası©, özel statüde olup EGM veya Polis Akademisi gibi resmi kurumları temsil etmez. Sitemizde yer alan bilgiler gayri resmi olup olası bir hak kaybından ötürü sorumluluk kabul edilmez.
...