PMYO BASVURU SAYISI (ANALİZ)

339 gösterim
25 Eylül 2018 Pmyo kategorisinde Ceviktaha ***(Çok Bilgili) (13,950 puan) sordu
Her ne kadar mulakattaki gorevli abiler 5 bin erkek basvuru var desene bi analiz yapmaya calistim sizde fikirlerinizi yorum yapin.

Evet arkadaslar pmyo tarihinin en dusuk basvuru sayisi geldi bundan eminiz. Ve mulakatlar heryerde ayin 20sinde bitmedi kastamonunda 18inde bitti yani erkekler 4 gun surdu sabah ve aksam 60ar kisi vardi listede bunlarin 50si geldi yani hergun 100 aday sinava girdi. 4 gunde 400 kisi yapar. Instagramdaki sayfalarin yorumlarina baktim yaklasik 10 okulda sinav yapilmis. Bunlar kastamonu.samsun.malatya.istanbul.adana.bursa. goremedigim 4 okul daha vardir. Yani toplam basvuru 5 bin erkeklerde ve 4 bin aday sinava girdi. 20 kisiden 1 kisi saglikya ortalama 4 kiside parkurda elendi yani 4000 bin kisiden 3000 bin kisi sozlu mulakata girebildi. 2250 erkek oratalama 600de yedek alinacaktir. 2850 yani. Sagligi sporu mulakati sinirdan gecseniz bile kazanma ihtimalimiz yuzde 95. Varmi boylr analiz yapan paylasirsa iyi olur

5 Cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
25 Eylül 2018 Gökhan1 ****(Üst Düzey Uzman) (38,240 puan) cevapladı
Mülakatlar İzmir, Adana, Ankara, İstanbul, Kastamonu, Malatya, Adana'da olmak üzere toplam 7 yerde yapıldı diye biliyordum. Samsun ve Bursa'dan emin misin?

Benim mülakata gittiğim günde listede 140 kişinin adı vardı ve en üçte biri elendi diyebilirim
25 Eylül 2018 Ceviktaha ***(Çok Bilgili) (13,950 puan) yorumladı
Eminim kardesim samsun ve bursada giren duydum
 Yani yaptigim analiz dohrumu sence?
25 Eylül 2018 Ali İzzet ***(Çok Bilgili) (18,950 puan) yorumladı
samsunda girdim ve bizim grupta sözluye giren 41 kişi 1. gruptan 30 un altında kişi vardı. diğer gün arkadaşım 1. gruptaydı 16 kişi vardı dedi.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
25 Eylül 2018 misafir cevapladı
Farkında mısınız bilmiyorum ama kontenjan boş kalacak dahi olsa eleyeceklerini eliyorlar. Bu çok düz bir analiz olmuş. Keşke dedğiniz gibi olsa.
26 Eylül 2018 Ceviktaha ***(Çok Bilgili) (13,950 puan) yorumladı
Mulakatlara girmeye hak kazandiysan spordan on sagliktan gectiysen ve mulakattan 70 aldiysan diye yaptim bu analizi. Sinava girenlerin cogu mulakattan 70 aliyo zaten
0 beğenilme 0 beğenilmeme
25 Eylül 2018 çevikkuvvvet *****(Profesör) (148,590 puan) cevapladı
analizin için tşkr ederim ama çok iyimser geldi bana böyle olması zor ben 3 adaydan 1inin polis olacağını düşünüyorum
26 Eylül 2018 Ceviktaha ***(Çok Bilgili) (13,950 puan) yorumladı
Benim dedigim kadar kolay olurmu bilmem ama senin dedigin gibi olmadigini cokmiyi biliyom. 2 kisiden 1i polis olacak diye mulakatta gorevli kisilerden duydum 1 kisi bile degil 2 3 kisi. Onlerine liste geliyo kac kisi basvurmus kac kisi girecek. Onlardan iyi bilen yoktur bence. Hatta biri soyle dedi erkeklerin net basvurusu 5100.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
25 Eylül 2018 Mehmetoloji ****(Üst Düzey Uzman) (36,340 puan) cevapladı
kardesim bence biraz daha fazla zor girmek. bu biraz bizi motive etsede o kadar kolay olduğunu düşünmüyorum ama basvurular bu sene az yani orası kesin ve bu sene okulu kazanmak daha kolay
26 Eylül 2018 Ceviktaha ***(Çok Bilgili) (13,950 puan) yorumladı
Benim dusuncem boyle aciklaninca hep birlikte gorecez. Bu isin resmi  kismi. Insallah gayriresmi seyler olmaz referanstir torpildir.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
25 Eylül 2018 Hüseyin cevapladı
Kastamonu'da 18inde bittiğini nerden öğrendiniz? Bi de yukarıdaki yorumda 7 okul diye yazan arkadaş Adanayı 2 kere yazmış. Samsunda sınav olduğu kesin ama bazıları yorumlarda yazmışlar "bursada pomem varken istanbulda giriyorum" diye. Bursada giren birebir tanıdığinız var mı?
26 Eylül 2018 Ceviktaha ***(Çok Bilgili) (13,950 puan) yorumladı
Ben kastamonunda girdim. Gorevlilerin yaka kartinda 13 18 eylul yaziyodu. Onu gormeden oncede komiser abiye sordum 18i son. Kizlar 2 gun erkekler 4 gun burda dedi. Instagramdaki bi arkadas yazmis bursada giriyorum diye birebir tanidigim degil.

20,905 soru

38,622 cevap

24,778 yorum

9,784 üye

171 Çevrimiçi
0 Üye ve 171 Ziyaretçi

İlgili sorular

5 cevap 295 gösterim
2 cevap 121 gösterim
15 Eylül 2018 Pmyo kategorisinde Barış 06 ****(Üst Düzey Uzman) (26,670 puan) sordu
2 cevap 179 gösterim
8 Eylül 2018 Pmyo kategorisinde Barış 06 ****(Üst Düzey Uzman) (26,670 puan) sordu
1 cevap 61 gösterim
17 Haziran 2018 Pmyo kategorisinde Sıraç **(Yardımsever) (5,600 puan) sordu
2 cevap 109 gösterim
23 Nisan 2018 Pmyo kategorisinde ÜLKÜ ****(Üst Düzey Uzman) (84,435 puan) sordu
PolisNoktası©, Polis Akademisine bağlı olan Polis Meslek Yüksekokulları(PMYO), Polis Meslek Eğitim Merkezleri (POMEM) ve Polis Amirleri Eğitim Merkezi (PAEM) hakkında polis alımı ve eğitimi gibi güncel haber ve makaleler yayınlayan bir sitedir. PolisNoktası©, özel statüde olup EGM veya Polis Akademisi gibi resmi kurumları temsil etmez. Sitemizde yer alan bilgiler gayri resmi olup olası bir hak kaybından ötürü sorumluluk kabul edilmez.
...