Pmyo intihar girişimi

2,162 gösterim
1 Aralık 2017 Pmyo kategorisinde Zeynoo (450 puan) sordu
Daha önce yani 3 yıl önce intihar girişiminde bulmuştum sağlık yönetmeliğinde olmaması gerekiyor yazıyor ama size de sormak istedim hiç bir şans yokmu

9 Cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
1 Aralık 2017 ANKA *****(Profesör) (144,200 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Hastaneye kaldırıldıysan ve kaza sebebi olarak intihar yazılmışsa kurul bunu görür. Ama nasıl karşılarlar bilmiyorum.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
1 Aralık 2017 Pomemer ****(Üst Düzey Uzman) (40,410 puan) cevapladı
söylemezsen nerden bilecekler. ya da fiziki bi iz taşımıyorsan vücudunda
0 beğenilme 0 beğenilmeme
1 Aralık 2017 Börtecine Asena 76 *****(Profesör) (122,930 puan) cevapladı
3 yıl önce olmuş sonuçta sorun olacağını sanmıyorum zaten kuruldakiler anlıyor zaten psikoloji bakımından güçlü mü zayıf mı diye şahsen sorun olmaz diye düşünüyorum
0 beğenilme 0 beğenilmeme
1 Aralık 2017 VangelisTK (Admin) (560,400 puan) cevapladı

Resmi kurum kaydı varsa direk elenirsiniz. 

1 Aralık 2017 misafir yorumladı
Hadi ya başım ağrıyor diye 4 hap icmistim intihar süsü verildi yani polisler ifademi falan aldı elenir miyim kesin ya
1 Aralık 2017 VangelisTK (Admin) (560,400 puan) yorumladı
İfade verirken de durumu belirtseydiniz keşke. Bilerek yapılmamış bir şeye zaten intihar süsü verilmez, sonuçta hala hayattasiniz. Raporu verecek doktora açıklarsınız durumu. Ona göre karar verilir.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
1 Aralık 2017 seba *****(Profesör) (248,530 puan) cevapladı
Daha once intahar girisiminde bulunmus olmak ve bu sebepten dolayi hasatanede kayit bulunmasi elenme sebebidir.
23 Mart 2018 misafir yorumladı
Merhaba Benim ilaç zehirlenmesinden midem yıkandı kayıtlara teşebbüs diye geçmiş elenir miyim yada bu durumu nasıl düzeltirim.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
12 Kasım 2018 gaye cevapladı

Evet işliyor. komser yardımcısıyım arkadaşım o sebepten giremedi eğitim den önce çıkmaz ise eğer egitim sonunda detaylı rapor istiyorlar ve eğitimleri yanıyor kesin bilgisi olanlar yazarsa sevinirim insanları umutlandırmayın bir çok olaya şahit oldum elendiler ve eğitimleri yandı intihar girişimi olması yetiyor hastaneye o sebepten giriş yapıldıysa karşınıza kesin çıkar polis ifade alıyor hiç bir ifade kayıttan silinemez

30 Ağustos misafir yorumladı
Eğitimden önce çıkmaza dediniz  böyle bir durumu olanı  hiç duydunuz mu acaba keşke bana da öyle olsa
Benimki hastane kaydında geçiyor ama polise ifade vermedm
0 beğenilme 0 beğenilmeme
12 Kasım 2018 İpekdemir **(Yardımsever) (5,030 puan) cevapladı
Maalesef elenme sebebi. Siz ne kadar saklasaniz yâda anlatmasaniz e nabız gibi bi sistem var artık.doktor görüşü kullandığınız ilaçlar röntgen vs hep kayıt altında.
3 Aralık 2018 misafir yorumladı
İpek hanım Ergenken yaptığım bi hareket yüzüne intihar girişimi yazıyor e nabız da ama polis ifademi almadı şimdi elenecekmiyim ben ?
4 Aralık 2018 İpekdemir **(Yardımsever) (5,030 puan) yorumladı
İntihar psikolojik bir sorun. Geçmişin senin sicilini oluşturuyor.elenir misin bilemem ama bu elenme sebebi. Mülakatta muayene eden doktor görüşüde önemli. Zaten İlk aşamada bu bilgilere bakılmaz. İntibak da daha detaylı araştırılıyor.  Kesin bişey söylemek imkansız. Hayırlısı olsun.
6 Aralık 2018 misafir yorumladı

Anladım İpek hanım  ama ben hiç intihar girişiminden elenen olduğunu görmedim siz gördünüzmü acaba bide 5 sene geçti bende polis kayıtlarında yok sadece hastane kayıtlarında var 5 yıl önceki kayıda bakarlar  mı sizce ?

6 Aralık 2018 İpekdemir **(Yardımsever) (5,030 puan) yorumladı
Elenen gormediyseniz bol şanslar. Umarım hakkınızda hayırlısı.
1 Ocak Kadir yorumladı
E nabizda intihar girisimi diye yaziyr mu acik acik
1 Eylül misafir yorumladı

merhaba mülakattan elendiniz mi acaba 

0 beğenilme 0 beğenilmeme
1 Eylül Senem cevapladı

ne yaptınız elediler mi sizi ??? 

0 beğenilme 0 beğenilmeme
15 Eylül Senem cevapladı
Mülakata girdin mi??? Sonuç nedir

21,696 soru

39,754 cevap

26,117 yorum

10,082 üye

269 Çevrimiçi
5 Üye ve 264 Ziyaretçi

İlgili sorular

2 cevap 312 gösterim
1 cevap 263 gösterim
15 Şubat Pmyo kategorisinde serapss *(Yeni) (1,250 puan) sordu
0 cevap 51 gösterim
13 Temmuz Pomem kategorisinde Bsrysf (300 puan) sordu
0 cevap 55 gösterim
4 Ekim Polislik kategorisinde Nurrrrr001 (200 puan) sordu
2 cevap 222 gösterim
7 Mayıs Zenf06 (400 puan) sordu
PolisNoktası©, Polis Akademisine bağlı olan Polis Meslek Yüksekokulları(PMYO), Polis Meslek Eğitim Merkezleri (POMEM) ve Polis Amirleri Eğitim Merkezi (PAEM) hakkında polis alımı ve eğitimi gibi güncel haber ve makaleler yayınlayan bir sitedir. PolisNoktası©, özel statüde olup EGM veya Polis Akademisi gibi resmi kurumları temsil etmez. Sitemizde yer alan bilgiler gayri resmi olup olası bir hak kaybından ötürü sorumluluk kabul edilmez.
...