kapalı Pmyo mülakat sonuçları...

566 gösterim
22 Temmuz 2017 AE ***(Çok Bilgili) (8,810 puan) sordu
Geçen sene mülakat 6-17 Haziran arasında yapılmış ve sonuçlar 1 Temmuzda açıklanmış. ( yanlışım varsa düzeltin. ) Bu sene ise mülakat 12-23 Haziran arasında yapıldı ama sonuçlar halen açıklanmadı. Bu kadar uzun sürmesindeki sebep sizce nedir? Mülakata giren herkesi araştırıyorlar mı ne yapıyorlar ona göre mi sonuçları açıklayacaklar aklıma böyle şeyler gelmeye başladı artık
Kapatılma nedeni: ..

11 Cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Temmuz 2017 Yunuspmyo ***(Çok Bilgili) (10,930 puan) cevapladı
29 gün oldu bir kaç güne açıklanır diye tahmin ediyorum ama bakalım bekliyoruz her gün her gece
0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Temmuz 2017 soneryardımcı **(Yardımsever) (5,700 puan) cevapladı
bu sene pa pomem pöh üst üste geldi ve haliyle 15 temmuzunda etkisi var incelemeler güvenlik soruşturması felan ama beklenen zaman çok yaklaştı bence :)
0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Temmuz 2017 AE ***(Çok Bilgili) (8,810 puan) cevapladı
15 Temmuzun etkisi olduğu zaten çok belli ve böyle bir şey olmasını bekliyordum zaten, garanti adamları alabilirler öncelik polis çocukları olabilir gibi geliyor bana, öyle bir şey olursa kendi açımdan iyi olur tabi ama pek umut bağlamıyorum çünkü ne olacağı belli değil
0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Temmuz 2017 seba *****(Profesör) (248,510 puan) cevapladı
A.Esen yanlis anlama ama yapacagim yorum icinde gercekten k.b yaptigin yorum biraz alakasiz geldi bana . Ne yani polis cocuklari garanti iscci ascci calisan cocukalri ikinci plandami . Koskaca Demokratik hak hukuk bilen T.C Cumhuriyeti polis cocuklarini diger adaylarin onune gecirecek kadar insafsiz degil. Hic bi polis cocuguda garanti aday degildir.O zaman doktor cocugu doktor ogretmen cocgda ogretmen olsun bu mantik sencede biraz niteliksiz olmadimi ?  Belki baska bisey soylemeye de calismis olabilirsin yanlis anlamissam duzelt.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Temmuz 2017 AE ***(Çok Bilgili) (8,810 puan) cevapladı
Geçen bir konu hakkında yorum yaptım yine alakasız dendi alay edildi anlaşılan buradaki insanların bakış açısı çok dar kimse ihtimalleri düşünmüyor ygs den yüksek puan almış biri kazanmış gözüyle bakılıyor düşük alanın ise hiçbir şansı olmadığı söyleniyor arkadaş siz komisyon musunuz? Ygs den yüksek puan alıp da sporda elenen insan yok mu? Ygs si yüksek olan herkesi mülakatta geçiriyorlar mı sanıyorsunuz? Polis çocuğu olanın her zaman avantajı vardır ve her zaman bir adım öndedir bunu herkes biliyor ama bu, şu demek olmuyor "polis çocuklarının hepsi polis olacak diğer çocuklar polis olmayacak" böyle bir şey yok, ben böyle bir şey demiyorum ben sadece bu 15 Temmuz darbe girişiminden dolayı teşkilata güvenilir adam almak istediklerinden polis çocuklarına öncelik tanıyabilirler diyorum bir ihtimalden bahsediyorum ama siz bunu kesinmiş gibi algılıyorsunuz. Size tavsiyem yazdıklarımı iyi okuyun
0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Temmuz 2017 misafir cevapladı
Polis çocukları garanti derken diğerleri garantisizmi sicillerimi bozuk saçma sapan mantik dışı yazımlar kaale almamak gerek
0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Temmuz 2017 misafir cevapladı
Sicile bakar sehit çocukları hariç herkesin duzeyi esit
0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Temmuz 2017 VangelisTK (Admin) (555,580 puan) cevapladı

PMYO'nun açıklanmamasının arşiv araştırmasıyla pek bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Aynı araştırmalar POMEM'in 10 binlik alımları için de yapılıyor. Fakat neredeyse PMYO açıklanana kadar 2 tane POMEM alımı yapılacak.. Başka bir durum var muhtemelen, bekleyin.

0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Temmuz 2017 AE ***(Çok Bilgili) (8,810 puan) cevapladı

VangelisTK dediğin doğru olabilir bekleyip göreceğiz. ( Okuduğunu anlamayan yorum yapmasın lütfen. )

0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Temmuz 2017 seba *****(Profesör) (248,510 puan) cevapladı
Yaptigin yorumu yargilamak yada assaglamak gibi bi niyetimin olmadgni gayet acik belirtmstim . Ama sen kalkip EMG guvenilir adam almak istiyor polis cocuguna oncelik taninabilir dersen bende bi dusunurum babam issci ascci calisan ne yani guvenilir degilmi . Anlama yetimizde bi problem oldugunu dusunmyorum  sen anlatirken yeteri kadar tellafuz edemeyp aciklayamamis olamazmisin kardesim .
0 beğenilme 0 beğenilmeme
22 Temmuz 2017 AE ***(Çok Bilgili) (8,810 puan) cevapladı

Ben ihtimallerden bahsediyorum farkındaysan kesin bir şey demiyorum hala ne demek istediğimi anlamıyorsun her polis çocuğu polis olacak diye bir şey demiyorum polis çocuğu olmayıp da polisliği kazanan çok insan var ben sadece onların diğerlerine göre bir adım önde olduğunu söylüyorum bu yaşanan olaylardan dolayı güven açısından onlara daha olumlu yaklaşılabilir ya da tam tersi olabilir. Bu dediğim senin babanın güvensiz olduğu anlamına gelmiyor. Belki sen kazanırsın ben kaybederim bu işler belli olmaz. Ben zaten kaybettiğimi düşünüyorum inşallah hepiniz kazanırsınız.

20,027 soru

37,527 cevap

23,729 yorum

9,374 üye

206 Çevrimiçi
4 Üye ve 202 Ziyaretçi

İlgili sorular

2 cevap 54 gösterim
25 Ekim 2017 Pmyo kategorisinde yusuf1907 **(Yardımsever) (3,320 puan) sordu
5 cevap 219 gösterim
1 cevap 54 gösterim
4 Nisan 2017 Pmyo kategorisinde onur yıldırım (200 puan) sordu
1 cevap 107 gösterim
27 Mart 2017 Pmyo kategorisinde Cevikkuvvet **(Yardımsever) (2,760 puan) sordu
2 cevap 83 gösterim
13 Mart 2017 Pmyo kategorisinde Burakhu *(Yeni) (1,350 puan) sordu
PolisNoktası©, Polis Akademisine bağlı olan Polis Meslek Yüksekokulları(PMYO), Polis Meslek Eğitim Merkezleri (POMEM) ve Polis Amirleri Eğitim Merkezi (PAEM) hakkında polis alımı ve eğitimi gibi güncel haber ve makaleler yayınlayan bir sitedir. PolisNoktası©, özel statüde olup EGM veya Polis Akademisi gibi resmi kurumları temsil etmez. Sitemizde yer alan bilgiler gayri resmi olup olası bir hak kaybından ötürü sorumluluk kabul edilmez.
...