Yeni Haberler
Ana Sayfa / PMYO / 2017 PMYO Baraj Puanı Ne Zaman Açıklanır?

2017 PMYO Baraj Puanı Ne Zaman Açıklanır?

2017 için polis alımlarını merakla bekleyen adaylar yüksek öğretime geçiş sınavı başvurularını yaptıktan sonra da polis meslek yüksek okulu baraj puanının ne zaman açıklanacağına gözlerini çevirmiş durumdalar. Polis meslek yüksek okulu sınavları için yüksek öğretime geçiş sınavından baraj olarak belirlenen puanı aşan adaylar bilindiği üzere polis meslek yüksek okulu sınavlarına başvurabiliyorlar. Bu başvurularda barajı geçemeyen adaylar polis meslek yüksek okulu sınavlarına başvuru da bulunamıyorlar.

PMYO Baraj Puanı Ne Zaman Açıklanır?
2017 yüksek öğretime geçiş sınav başvuruları geçen hafta sona ermişti. Ygs başvurularının sona ermesinin ardından polis olmak isteyen adaylarda gözlerini yüksek öğretime geçiş sınavına çevirmiş durumdalar. 2017 ygs sınavının 12 mart 2017 de yapılacağını duyan adaylar polis meslek yüksek okulu baraj puanının ne zaman açıklanacağını sormaktalar. Polis meslek yüksek okulu baraj puanlarının açıklanması tamamen ygs nin açıklanmasına bağlı arkadaşlar yani ygs açıklandıktan 10 gün veya 15 gün sonra genel olarak polis meslek yüksek okulu baraj puanını polis akademisi açıklayacaktır. Bu sene de baraj puanı tahmini olarak nisan ortalarında duyurulacaktır.

2016 yılında polis meslek yüksek okulu baraj puanının ne zaman açıkladığına geriye dönük baktığımız zaman 23 nisan 2016 gününde açıklanmış olduğunu görmekteyiz. Bizde bu sene gene yaklaşık tarih olarak 15 nisan ve sonrasında baraj puanının açıklanmasını beklemekteyiz. Çünkü geçen seneki ygs de 13 martta yapılmış ve ygs nin açıklanması sonra ancak 23 nisanda baraj puanı belli olmuştu.

Kafanıza takılan sorularınızı lütfen aşağıdaki resme tıklayarak SORU-CEVAP alanımızdan sorunuz..

Lütfen alttaki beğen butonuna tıklayarak FACEBOOK sayfamızı beğeniniz...

İlginizi Çekebilir...

PMYO ve LYS Tarihleri Çakışırsa Ne Olacak?

Polis olmak isteyen adaylar için ilk aşama olarak belirlenen yüksek öğretime geçiş sınavı (ygs) nin …

106 Yorum

  1. Cevvik Kuvvet Olmak

    Pmyo Puanı Düşer inşallah bir sorum var pmyo dan hangi polisler olunuyor açıklarmısın lütfen ?

  2. Ben ama cevik kuvvet olmak istiyorum mesela hangi polis olabiliriz

  3. Bayanların en az kaç puan alması lazım sizce . Şimdiden teşekkürler.

  4. Ygs 290-295 civarı alanlar asil olarak mi girer,yedeklerdenmi?yani her turlu girme ihtimali varmi?
    Tesekkurler.

  5. diyelim ki baraj puan 270 bizde ygs den 270 aldık girebilirmiyiz yoksa zor mu zorsa neden zor tam baraj puanını tutturmakta girebilir hakkıdır.

  6. Merhaba kardeşim iyi geceler geçen sene yani 2016 yılında tahmini asil puanı ve yedekten giren en düşük puan kaçtır ??

  7. 4540 MERKEZ DINLEMEDE

    Alım 2500 ü gecer mi ? Erkekler için

    • Sanmıyorum geçeceğini

      • Selamün aleykum öncelikli sorum bu sene sınav zordu ve yığınla polis çıkarıldı ve pöh gibi özel bir birime bile puansız sadece lise diplomasiyla alındı demem o ki bu sene değişik olağan üstü bir sene olduğu için alım artarmi artmasa bile çok insan yetenekli insan mantığıyla baraj puanları dusermi birde belirsiz olan konulara bile direk cevap veriyorsunuz sizin mesleğiniz ne veya neden bu kadar net konuşuyorsunuz.

        • En fazla 260 a düşeceğini düşünüyorum ayrıca alınanlar falan pmyo ilgilendirmez çünkü açık pomem ile kapatılıyor eğitim süresi de kısaltıldı.

  8. Alim 2400 u gecer mi sizce

  9. Mesela sınavdan 280 aldık ve okuldan bana 40 puan geldi. Mülakatta benim puanım 280 olarak mi görünecek yoksa 320 mi olacak?

  10. Hayirli aksamlar, size bir iki sorum olacaktı, ben geçen cuma günü diş doktoruna gittim dişlerini gosterdim ve 7 tane çürük var dedi, onları yapıyorsam sorun olurmu? Ikincisi ise eksiklere protez ımplant yapılacak onlar sorun olurmu? Üçüncüsü ise sağlık yönetmenliğini okudum fakat kac tane dolgu ve sabit protez veya ımplant yaptırma hakkımız var? Ben baktim da yazıyordu bilgilendirirseniz mutlu olurum, şimdiden Allah razi olsun sagolun

  11. Hayirli aksamlar, size bir iki sorum olacaktı, ben geçen cuma günü diş doktoruna gittim dişlerini gosterdim ve 7 tane çürük var dedi, onları yapıyorsam sorun olurmu? Ikincisi ise eksiklere protez ımplant yapılacak onlar sorun olurmu? Üçüncüsü ise sağlık yönetmenliğini okudum fakat kac tane dolgu ve sabit protez veya ımplant yaptırma hakkımız var? Ben baktim da yazmiyordu bilgilendirirseniz mutlu olurum, şimdiden Allah razi olsun sagolun

  12. Merhaba gozum 1.75 miyop doktorum cizzdirebilecegimi soyledi cizdirilen göz elenme sebebimi? Ve butun mulakatlari gectikten sonra cizdirecegimi soylesem kabul ederlermi?

  13. Bayan özel harekat alımı olur mu?

  14. Merhaba 2019 da pmyodan alım olur mu ?? Bayan

  15. mrb
    ya abicim k.b ama çok acil net bi cevaba ihtiyacım var ben temmuzun 1 inde 24 e girecem polislik için olurmu o zamana kadar yaşı nasıl hallede biliriz veya o zamana kadar herşey olurmu yaşım o zaman bi sıkıntı çıkarırmı

  16. Selamın aleyküm admin, öncelikle iyi günler dilerim ben geçen sene pmyo mülakatına girdim ygs puanım 297 idi spor mülakatını tam puan alarak geçtim sözlü mülakatta normaldi fakat almadılar kazanamadım şu anda üniversite 1. sınıfta okuyorum bu sene tekrardan ygs ye gireceğim puanı tutturursam tekrardan pmyo ya başvuru yapıcam 2. kez deneyecek olmam bana avantaj sağlar mı şimdiden teşekkürler 😀

  17. 2017 yilinin polis basvurusu ne zaman

  18. polis olup yada olamayacağımız üniverite tercihlerinden önce belli oluyormu

  19. 07.08.1999 doğumluyum bu yıl girermiyim 270 i geçersem

  20. Ben sporcuyum. Branşım badminton il derecelerim var. Burnum kırıldı küçükken ancak maçlara katılmamda bi sıkıntı bulmadı doktorlar . Engel olmadığını söylediler. Burnum kırık ancak fazla belli degil kırık olduğu. Spor yapmamda nefes almamda bir sıkıntı olmuyor. Polisliğe girmemde bir sıkıntı olur mu ?

  21. Ameliyat olamam cünkü hem sınava cok az kaldı hemde polislik düşünüyorum spor yapmam gerekecek sıkıntı olurmu bi araştırsanız

  22. Ygs yaklaştı eğer şimdi ameliyat olursam sıkıntı olabilir spor yapmamda lazım. Kesin bi bilgi verseniz ona göre hareket etsem?

  23. Ben polis olmak istiyorum 12.sınıftayım ve türbanlıyım acaba sorun olurmu

  24. Ben polis olmak istiyorum.12.sınıftayım birde türbanlıyım sorun olurmu acaba

  25. 2016 da asıl bayan kazanan en düşük puanı kactikaçtı ygs puani

  26. 2016 bayan pmyo kazanan en düşük kaç almış Ygs den

  27. Selamun aleyküm usta benim gözlerimde 0.75 miyop ve astigmat var sorun olurmu araştırdım fakat net bi cevap bulamadım cevap verirsen sevinirim.

  28. Yeter yetim yilmaz

    Elimin üzerinde belirgin bir yanık izi var polis olmama engelmi

  29. SLM Benim babam koy kurucusuykun vefat etti. Her Hangi ayricalik tanirmi.

  30. SLM Benim babam koy kurucusuykun vefat etti. Bunun bana bi ayricalik olur mu

  31. Pmyodan ciktiktan sonra deniz polisi hemen olunabilirmi ? Ve okuldan ciktiktan sonra tayinimiz belli bieyere cikiyormu ?

  32. İyi günler Boyum 1.67 polis olunur mu lise son

  33. selamünaleyküm.baraj puanının bu sene kac olacağını düşünüyorsunuz ? cevap verırsenız sevınırım.

  34. Gece körlüğü sıkıntı olur mu?

  35. hocam hayırlı cumalar öncelikle. bayanlar için 330, 340 gibi puanla polis okulu kazanılırmı, diğer mülakatlardanda işallah iyi puanda alınsa. sizce bu durumda bu puanla polis okulu kazanılırmı. Allah razı olsun hocam şimdiden

  36. sizce kaç puan alınsa rahat girilir hocam, bayanlar için bu puan olsa rahat girilir dediğiniz bir puan varmı

  37. hocam ben pomemdende düşünüyorum Allah izin verirse, sizce kpss den kaç alınsa rahat girilir, bayanların girebilmeleri için kaç alması lazım puan. bütün herşey için tekrardan Allah razı olsun hocam

  38. Polislik barajının 250 ye düşme ihtimali var mı sizce

  39. Bu sene ygs çok kötü geçti çoğu kişi kime sorsak kötü bu yüzden barajı 270 den aşşağı olma şansı var değil mi?

  40. Benim gözlük numaralarım 4 miyop sağ ve 5 miyop sol astigmatta var.Bi sorun olurmu yoksa kesin olarak çizdirmem mi lazım

  41. Merhaba ben YGS den 280 alırsam spor ve sözlü mülakatı güzel geçersen sporu 100 puan olarak girme ihtimalini varmı PMYO ya

  42. Merhaba değerli kardeşlerim ben kendi adıma e-devlet sisteminden cumhurbaşkanlığına puanın düşürülmesi adına başvuruda bulundum ve talebim değerlendirilmeye alındı e devleti olan ve benim gibi puanın düşmesini bekleyen kardeşleriminde puanın düşürülmesi için talepte bulunması lazım çünkü ne kadar fazla başvuru olacaksa puan o kadar düşebilirmiş teşekkürler.

  43. 05.12.1999 dogumluyum lise 2.sınıf oğrencisiyim bi sıkıntı olurmu tarihle

  44. 05. 12.1999 doğum. Lise 2 bi sıkıntı olurmu

  45. 2017 polis meslek yüksek okulları baraj puanı düşer mi sizce?

  46. 2017 ygs de 262 aldım , acaba baraj puanı düşer mi yoksa geçen seneki gibi 270 mi olur ? sizce okula girme şansım varmı ?

  47. Ben polislik sinavina giricem ama ygs puaniyla mi oluyor yoksa kpss puaniyla mi oluyor

  48. Merhaba ben 01.04.1991 doğumluyum kimlik de bir yaş büyük kayıt edilmişim ygs den 296 aldm acaba yaşdan dolayı başvurma durumum nedir net olarak bilgilendirirseniz sevinirim

  49. Barajı geçemedim polis olma imkanım hiç yok mu

  50. Ygs den 259 aldım girme şansım varmı başvursam

  51. Kardeş ben YGS 275 illaki bu puanmi önemli , ben sozluden , spordan iyi alırsam hicmi şansım yok arkadaş kafayı yicem illa ygsmi çok yüksek olacak

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir