Yeni Haberler
Ana Sayfa / PMYO / 2016 PMYO Mülakat Tecrübeleri

2016 PMYO Mülakat Tecrübeleri

Merhaba arkadaşlar bilindiği üzere 13 Haziran 2016 da 2016 Polis Meslek Yüksek Okulu sınavları başladı ve adaylar yavaş yavaş sınavlara girerek durumlarını değerlendiriyorlar. Bizde sınavlara giren adaylardan sınavlarda neler yaşandı bunları paylaşmasını istedik ve bizlere neler yaşadıklarını anlatan arkadaşların yazılarını bu yazımızda paylaşacağız.

Sınava giren tüm arkadaşlardan neler yaşadıklarını sitemize ve facebook sayfamıza buradan https://www.facebook.com/polislervepolisadaylari/ iletmelerini istiyoruz ki onları da paylaşalım.

1. Arkadaş..
bu yıl sınava ilk kez girdim ve korkacak hiç birşey yok saat 7 de Ankara Gölbaşı polis akademisinin önünde hazırdık saat 8 de bizi içeriye aldılar erkekler bi tarafa kızlar bi tarafa sonra bizi konferans salonu gibi bi yere aldılar evraklarımızı hallettik ardından kızları iki gruba ayırdılar ve sağlık testi için spor salonuna götürdüler orda ellere kollara dişlere ve bene bakıldı bi kız fondötenle kapatmaya çalışmış ıslak mendille sildiler sonra elediler vucut kitle endeksine baktılar ardından da renk körlüğü testine burda 17 kişilik kız grubundan 4 tanesini elediler kaldı 13 sonra bizi dinlenme yerlerine aldılar şortlarımızı giydik spor görüldüğü gibi kolay değil ağırlık bayanlarda 20 kg yazıyor ama bana daha fazla gibi geldi sizin yerinizde olsam spora ağırlık verirdim çünkü çok sıkıntı ardından burayıda geçtim en son iş sözlü mülakaı sıra bana geldi kapıyı çalıp içeriye girdim merhaba dedim kendimi tanıtmaya başladım adım soyadım falan bana kart çektirdiler sarı mavi falan değil beyaz. okudum cevap verdim kendime güvendiğimi belli ettim sohbet ettik diğer adaylar 5-6 dk içeride durdu hatta birini o kadar zorladılar ki kız 8 dk içeride durdu çıktığında kıpkırmızıydı bize elendiğini söyledi yani demem o ki arkadaşlar stres yapmayın ben geçtim herkese başarılar inşallah yararlı olmuşumdur

2. Arkadaş…
Adanada mulakata girdim ilk once evrakları dosyalamak icin yardımcı oldular daha sonra saglik kontrolunden gectik boy kilo renk korlugu testi yapıldı 9kızdık biri boydan elendi daha sonra parkur icin spor salonuna gittik 49saniyede yaptım ilk denemem oldu kosarken dusmeseydim daha iyi olacaktı tabi parkurdan elenen ise 1 kız oldu daha sonra komisyonun karsısına gectik 5 kisilerdi sadece biri soruları sordu. Kart sectim isidle ilgili soru geldi daha sonra terör örgütlerini say dediler ailemi ve kendimi tanıttım hoca efendi kimdir diye sordular neden polis olmak istiyorsun dediler hepsini cevapladım güzel gecti mülakata girecek arkadaslara basarılar

3. Arkadaş
Sabah 7:30 da oradaydım ve 8:00 da olmasına rağmen sistemdeki aksaklıktan dolayı 11:00 gibi içeri aldılar ve 1 saat kadar evrak kontrolde kaldık. Ön sağlığa geçtik ve 10 kişilik gruptuk,birini kilodan birini ameliyat izinden benle birlikte bir arkadaşı da yüz de bulunan bir ‘ben’ den dolayı elediler. Daha önce iki kez girdiğimi bunun 3 olduğunu ve önceki mülakatta da aynı doktor ve komisyonun olup bu bene birşey demediğini açıklamam birşeyi değiştirmedi

4. Arkadaş
Öncelikle orda ki herkese çok teşekkür ederim bizle çok ilgilendiler ve çok samimiydiler 8 e dogru girdik kimlikleri kontrol ettik sonra telefonları topladılar evrak işleri için bizi bi koridora aldılar biyometrik fotoğrafı olmayanlara yardımcı olup fotoğraf çektiler ardından 10 gibi bizi sağlık mülakatı için salona aldılar orda bi kac soru sordular orayı geçtikten sonra spor mülakatı için aldılar ardından 47 saniyede yaptım ardından giyip üstümuzu bekleme salonuna aldılar bizi ardından sözlü mülakata girdik. Bu arada arnavutköy pomemde girdim soru olarak aile ilgili soru ve fethullah güleni sordular.

5. Arkadaş
Şimdi o mechul soruyu cevapliyorum………….. Baskanligina/mudurlugene polis akademisi gelecek bosluga ark fotografiniz biyometrik olsun bizde benle birlikte3 kizinki biyometrik deil diye 2 saat foto cekilmeye gittik fln sicakta yorulduk.neyse girdik iceri belgeleri verdik oradaki polisler cok iyi sonra sagliga geciyosunuz bacak ve kollara bide bel kismina bakiyorlar sonra boy kilo bu odada renk korlugu icin sayilar var onlari okuyosunuz.buradn sonra mulakat 67 kiloydum doktor sasirmisti saglikta 63 sandim dedi sonra parkura gectik heycandan yada yapamazsam korkusundan dizlerim titredi 2 kiz elendi biri bendim 57 saniyede bitirdim 4 sn ceza aldim iki cubuk devirip sonra 58 ustunu hicbisekilde almiyolar zaten direk eve postaladilar gecenler cok mutluydu tabi bende agladim.polis sana bagiriyor bak arkana kac saniyen 2 de cubuk devirdin 4 ekle napiyo ben zaten aglicam bide oturmus bagiriyo 5 sn derin nefes aldm icimden saydiriyodum tabi bagirana sonra 61 dedim simdi cik dedi kiligimi alip defolup ciktim

Kafanıza takılan sorularınızı lütfen aşağıdaki resme tıklayarak SORU-CEVAP alanımızdan sorunuz..

Lütfen alttaki beğen butonuna tıklayarak FACEBOOK sayfamızı beğeniniz...

İlginizi Çekebilir...

onlisans-mezunlari-nasil-polis-olabilir

Önlisans Mezunları Nasıl Polis Olabilir?

Lise mezunları ve önlisans mezunlarının sıkça sordukları sorulardan birisi de önlisans mezunlarının nasıl polis olacağıdır. …

69 Yorum

  1. Yüzümüzde veya başka bir yerde ben olursa eleniyormuyuz

  2. kolum tele takıldıydı uzun bir çizik var sıkıntı olurmu

  3. kolumda ameliyat izi var sorun olurmu

  4. Admin bu diserdeki yamukluk me derece olmali ? Yani dişlerdeki yamukluga fazla takiliyolar mi?

  5. Boynumda mercimekten biraz daha büyük ben var . Sorun olur mu acaba?

  6. Dislerimde carpiklik var sorun olurumu

  7. Dislerimdeki yamukluk biraz fazla.Tedavi olacagim desem ne gibi bir muamele gorurum.Anlayis gösterirler mi?

  8. Burnumda ve suratımda ben var burnumdaki az da olsa belli oluyo ama diğerleri fazla belli değil sıkıntı olurmu. Olursa aldırmayı düşünüyorum

  9. Merhaba ben lise 4.snıf ogrencisiyim bende az derecede skolyoz var ama baknca belli olmuyor dediğim gibi az derecede bunun bir sorunu olurmu

  10. Admin sag elimde Vitiligo var fazla yaygın degil ve ilerlemeyen türden çok fazla belli olmuyor ama muayenede görünür sıkıntı olurmu ?

  11. Meraba benim sol elimin üstünde iki tane yanık izi var uzaktan bakinca pek belli olmuyo ama yakindan bakinca beli buruş buruş sorun olurmu

  12. Alt birinci büyük azı dişim çürük bir sıkıntı olurmu başka çürük yok dişlerim de

  13. Sağ elimde kesikten dolayı büyük parmağımda ameliyat izi var sorun olurmu

  14. Gözümüm 3cn altında mercimek büyüklüğünde ben var sıkıntı olur mu acaba

  15. Merhaba bende kırmızı yeşil renk körlüğü var askeri mulakatlarda itirazdanda olsa geçmiştim bana geçtin ama çalış demişlerdi ve ben sadece o kitapçıklardaki sayılardan bazılarını göremiyorum ne yapmalıyım acaba başvurdum ve parayı yatırdım

  16. Dişlerde 4 5 tane cürük var ve burunda düşmeden dolayı cok az bi yamukluk var sizce var sorun olurmu sizce

  17. Ön disimin ucunda küçük bir kırık var sorun olurmu

  18. kulağımın arkasında doğum izi var saç uzadığında belli olmuyo yüzyüze bakıldığında da belli olmuyo mülakatta sorun teşkil eder mi acilll.

  19. Apandisten ameliyat olmuştum 3 sene oldu izi hala duruyor bi sıkıntı olurmu ?

  20. 16 kasım 1999 doğumluyum seneye yasım tutmadıgı için giremiyorum 18 yasıma girmeden önce ailemin sorumlulugu altında yasımı 1 2 ay küçük göstersem sorun olurmu

  21. Ben erzurumda doğdum erzurum pmyoda okuyabilirmiyim

  22. Erzurum pmyo kız alıyo dimi

  23. bayançevikuvvet

    Lise sonum 2017 icin boy son olarak nedir her sitede farkli

  24. Ben gözlerimden sorunluyum. Gözlük kullanıyorum sizce bir sorun olabilir mi ?

  25. Peki abim sabıkalı olduğu için sorun olur mu ?

  26. Kolumun yan tarafında dövme var pöh elemesine gireceğim tenimin renginde fondöten var belli olmuyor suya dayanaklı mülakat da süreceğim. Geçersem eğitimler de de hep süreceğim. Mülakat da anlarlar mı fondöteni ? Kolumun için de de değil üstünde de değil yanında dövme.

  27. iyi günler bir sorum olucakdı dişteki dolgu sayısı önemli mi acaba mülakatta ?

  28. Ben lise son a gidiyorum 2017 yılında 17 yaşında olacağım bu basvurumda bir sıkıntı yaratır mı ?

Bir Cevap Yazın

PolisNoktasi.Com Sitemiz özel olup Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM) veya Polis Akademisi'ni (PA) gibi resmi kuruları temsil etmez.Sitemizde yer alan bilgiler gayri resmi olup olası bir hak kaybından ötürü sorumluluk kabul edilmez. Sitemizde yer alan yazı ve görseller için üst kısımda yer alan İLETİŞİM alanını kullanabilirsiniz..